1

Onderwerp: Nieuw!!!

Hallo allemaal!

Na een paar keer recepten en tips te hebben geplukt van hier, heb ik me toch maar aangemeld!
Ik ben Aafke, kom uit Hengelo (ov), ben bijna 28 en eigenlijk altijd al wel dol op koken en bakken geweest... Maar door Ultimate Cake-off en CakeBoss kreeg ik het helemaal te pakken!

Ik heb een aantal taart- en cakejesboeken gekocht, en heb al een paar kleine dingen uitgeprobeerd (nog niet tot gehele tevredenheid) Maar aldoende leert men, toch?? En van fouten maken leer je nog meer!  *D  hoop ik dan maar!

Ik heb nog geen foto's van cakes/taarten waar ik trots genoeg op ben, dus daar moeten jullie nog op wachten!

Groetjes!!!!!  :cool:

2

Re: Nieuw!!!

Welkom op het forum :)
Inderdaad aldoende leert men en oefening baart kunst. Gaat helemaal goed komen :Y

Heel veel taartplezier in ieder geval :D

Groetjes Sabine

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

Welkom op het forum. Veel succes met bakken / decoreren, het komt vast goed! Binnenkort zien we je creaties vast voorbij komen.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Hoi Aafke,
Ik wil ook graag beginnen met het maken van taarten en cupcakes. Heb jij eerst een workshop gevolgd? Ik kom zelf namelijk uit Enschede... Of ben je gewoon zelf begonnen via internet en kookboeken?