Onderwerp: GrrrrrAAAAuw! Jammie, jammie... molentjes!
Taart voor de 5e verjaardag van Marden.
Bekleed met pettinice fondant overigens, jeetje wat werkt dat slecht...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » GrrrrrAAAAuw! Jammie, jammie... molentjes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Taart voor de 5e verjaardag van Marden.
Bekleed met pettinice fondant overigens, jeetje wat werkt dat slecht...
Leuke taart zeg! Ik heb zelf nooit problemen met de pettinice fondant, maar ja zo is iedereen anders
Leuke taart zeg! Ik heb zelf nooit problemen met de pettinice fondant, maar ja zo is iedereen anders
Het is gewoon zooooo zacht. Vreselijk vind ik het. Ik hoop dat het emmertje gauw leeg is en dan kan ik Callebaut fondant kopen, zoveel beter!
Wat een lieverd!!!!!!
leuk die molentjes!
Superleuk en vrolijk met die molentjes joh! En pettinice hoort niet zo zacht te zijn hoor, dat is juist een vrij stevige fondant. Een tijd geleden hadden ze een paar keer een verkeerde batch gemaakt, die was te zacht, maar dat was alleen in emmer geloof ik. Ik heb toen de emmer geruild.
Leuk!! je ziet niet zo vaak zulke molentjes maar ik ben fan!
Leuk!! je ziet niet zo vaak zulke molentjes maar ik ben fan!
Ik heb ze onlangs leren maken bij de koekjesfee en was meteen verkocht
Morgen cc's met molentjes
Renate78 schreef:Leuke taart zeg! Ik heb zelf nooit problemen met de pettinice fondant, maar ja zo is iedereen anders
Het is gewoon zooooo zacht. Vreselijk vind ik het. Ik hoop dat het emmertje gauw leeg is en dan kan ik Callebaut fondant kopen, zoveel beter!
Als je eenmaal callebaut gewend bent dan kan er niets anders meer tegenop!!!!
Ik vind je taart super lief met die molentjes zo!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » GrrrrrAAAAuw! Jammie, jammie... molentjes!