1

Onderwerp: Fondant van Maison de Veye

Hallo allemaal!

Ik heb 2 weken geleden een emmertje Fondant bij de Sligro gekocht van Maison Niels de Veye. Ik opende het emmertje vandaag, en dr zit grijzige dingetjes op..?? :rolleyes:  Ik heb geen flauw idee wat het is... Emmertje is niet eerder (door mij) geopend, en de t.h.t is 08-2011. Kan het dan toch schimmel zijn??? Is het nog te gebruiken?
Ik heb nog geen ervaring met fondant e.d. dus daarom dat ik het hier maar vraag...!

"hij" heeft wel een website, maar daar is eigenlijk helemaal niks op te vinden, niet eens een e-mailadres!  :nooo

Maar goed: help!

Groetjes Aafke

2

Re: Fondant van Maison de Veye

Ik zou terug gaan naar de Sligro waar je het gekocht hebt....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Dat is waarschijnlijk wél schimmelvorming. Ik zou hem terugbrengen. Daarnaast weet ik niet waar je het voor wilt gebruiken, maar dit is meer een glazuurfondant. De fondant die `wij`  hier op de taarten gebruiken is rolfondant.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Oké, dan rij ik morgen maar naar de Sligro...

Ik ben er ondertussen achtergekomen, dat rolfondant handiger is, maar ik geloof dat het wel handig is om cupcakes in te dippen... Dus proberen we dat maar! Eerst terug naar de winkel...!

Bedankt!