1

Onderwerp: Airbrusher

Heey ik ben een banketbakker, ik brn begonnen met showstuk te maken van chocolade.
ik wil een airbrusher kopen. Heeft er iemand een idee welke goed zijn en waar ik ze het best kan kopen.  :cool:

2

Re: Airbrusher

Ik heb geen idee en kan je dus niet helpen. Wel ga ik je melden bij een van onze moderators want je staat in de verkeerde rubriek.

Volg je hart...want dat klopt!

de rubriek 'over de site' is vragen vragen over de site zelf, niet over producten dus.

[move]---> taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

heey hoe bedoel je ik snap het niet helemaal, ik ben nieuw op deze site, ben vol passie met het vak banketbakken bezig. vandaar, kan ik hier ideeen stelen:P

5

oke dan ik snap het sorry mijn excusus:P

6

Pawel schreef:

heey hoe bedoel je ik snap het niet helemaal, ik ben nieuw op deze site, ben vol passie met het vak banketbakken bezig. vandaar, kan ik hier ideeen stelen:P

Op deze site ben je natuurlijk op het goede adres om ideeën te "stelen"en te delen! Maar dit forum bestaat uit diverse rubrieken met ieder hun eigen onderwerp. Zo gaat taartdecoratie algemeen over alles waar geen specifieke rubriek voor is maar de taartenparade is bijvoorbeeld alleen voor het showen van je taarten en de rubriek over de site is voor mededelingen, opmerkingen, vragen & suggesties voor of over DeLeuksteTaarten.nl. Ik hoop datje het nu een beetje snapt.

Volg je hart...want dat klopt!

als je de rubriekstitels + -omschrijvingen leest, en eventueel wat topictitels in de betreffende rubriek, snap je vanzelf in welke rubriek je vraag hoort.

Je kunt sowieso even de zoekfunctie gebruiken, je bent namelijk niet de eerste die deze vraag stelt. Zoeken op airbrush* en rubriek taartdecoratie algemeen selecteren, dan zul je het vast vinden.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs