Onderwerp: a deal is a deal
... dat stond aan de binnenkant van hun trouwringen gegraveerd.
en dit is hun aansnijtaartje geworden.
verder had ik 100 cupcakes gemaakt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » a deal is a deal
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
... dat stond aan de binnenkant van hun trouwringen gegraveerd.
en dit is hun aansnijtaartje geworden.
verder had ik 100 cupcakes gemaakt.
al 35x bekeken maar geen reactie...
is ie zó lelijk...?
Het is zo mooi... Ik heb er geen woorden voor (vandaar geen reactie )
ja hij is afgrijselijk
Het aantal reacties is niet bepalend voor hoe mooi je taart is hoor.
Ik vind hem heel leuk, vooral de tekst.
Ik had ook zo mijn best gedaan, hele parade in de stapeltaarten gezet, hartstikke trots op.. 5 reacties
Mooi taartje! Glanst ook zo mooi!
leuk taartje!!!
ik had hem nog niet gezien, maar ik had vanochtend hetzelfde met mijn topic, was ook al 40x bekeken en geen reacties, nu 9...
Ik vind je taart mooi en je roosje ook, maar zou zelf voor een ander lettertype gekozen hebben als het voor een bruiloft was.
Je weet toch, dat je maar had hoeven mailen of bellen, dan had je wat kunnen komen lenen!!!!!
ik had hem nog niet gezien, maar ik had vanochtend hetzelfde met mijn topic, was ook al 40x bekeken en geen reacties, nu 9...
Ik vind je taart mooi en je roosje ook, maar zou zelf voor een ander lettertype gekozen hebben als het voor een bruiloft was.
Je weet toch, dat je maar had hoeven mailen of bellen, dan had je wat kunnen komen lenen!!!!!
ja wat sierlijkere letters waren wel mooier geweest, maar hun zijn zelf wel van het 'recht toe, recht aan' .
alles zo strak mogelijk.
ze wilden eerst zelfs geen roos erop!
wel lief aanbod van je:)
je bent n schat!
oh heb ik zo vaak gehad, had laatst een parade geplaatst ook maar 9 berichtjes jammer is dat. Maar er worden zoveel topics geplaatst dat je al snel een paar pagina's verder staat
maar eh ik vind je taartje mooi hoor
dankjewel allemaal
mooi hoor, hou wel van zo'n 'kaal' taartje , ben benieuwd naar je cc.
Je taart is prachtig.
Maar je kunt wel merken dat de animo voor dit forum groeit want in no time sta je met je mooie taart op pagina twee
Tja, en dan ziet niemand je meer he.
Ik merk dat ikzelf ook lui wordt in mijn reacties dus vanaf NU ga ik ook weer meer reageren. Stiekum in de hoop dat ik ook wat meer reacties krijg op mijn taartjes
@miran72 Grappig dat je hetzelfde onderschrift hebt
Vind het een mooi taartje en ook een mooie glans!
Ik had laatst ook een figuur geboetseerd, harstikke mijn best op gedaan, maar slechts 2 reacties
Maar lees dat meerderen dit hebben dus iedereen vooral veeeeel reageren op andermans baksels
ik had em nog niet gezien, en ik vind em leuk
hij is mooi hoor, ik had alleen (net als dot) voor een ander lettertype gekozen. Ik vind de glans echt supermooi
Leuk taartje Tja en wat hiervoor al is geschreven, dus voordat je het weet sta je ergens op pagina 4 van nieuwe berichten. Wat ik heel vaak doe is dat ik de nieuwe baksters eruit pik met hun eerste taartje en dat ik ze zo naar voren naar de eerste pagina. Aardig he
Lijkt me zo sneu als je je eerste taartje hebt gebakken en niemand reageert
,moet wel leuk blijven
Jeetje, wat een tikfouten. maar enfin je weet wat ik bedoel, toch?
ik snap wat je bedoeld
bedankt voor de reacties!!
zelf reageer ik best vaak op taarten.
als ik op het forum zit probeer ik toch wel te reageren.
tenzij ik een taart heel erg lelijk vind natuurlijk
maar dat komt niet zo vaak voor.
Meis, hij is leuk hoor! Zeker als het bruidspaar het zo simpel wil houden heb je toch prima aan de opdracht voldaan?
Maar toch reageer ik nu, wat ik niet had gedaan als je die opmerking niet had gemaakt ..
Weet je waarom? Ik (en ik denk dat ik voor heel veel meiden hier spreek) werk bijna fulltime... heb een sociaal leven (althans dat probeer ik) ik maak zelf ook taarten (dus je weet hoeveel tijd ik daaraan kwijt ben) ik probeer mezelf af en toe naar de sportschool te hijssen
Ik heb een hyves pagina, een facebook pagina, een eigen website, ik heb een hobby die met muziek te maken heeft...Dus nog meer email, en nog een website...
En ik heb net even gecheckt.. als ik bij iedereen een berichtje wil plaatsen die vandaag een taart, cupcake, bruidstaart of boetseersel heeft geplaats moet ik nog 74 Berichten plaatsen
En dan heb ik het nog niet over de berichten die in de babbel staan die ik nog wil lezen, ik wil ook nog mensen helpen die vragen hebben over decoreren of bakken. Ik probeer af en toe het bakken voor anderen bij te houden,
En at the end of the day..... heeft die dag maar 24 uur
Ohhh verhips.. in de tijd dat ik dus nu op jou heb gereageerd, had ik wel 6 anderen mensen blij kunnen maken met een reactie
Tja.. Zeg het maar.... Kun jij me meer tijd in een dag bezorgen? Dan plaats ik vaker berichtjes
Helemaal met je eens bommeltje!
nou, ik bedoelde het niet verkeerd hoor....
Leuke taart hoor
En ik weet toevallig ook van wie ze de tekst hebben: van David Arquette en Courtney Cox! Toevallig gisteren een docu over gezien op E! Ook toevallig dat ik nu je taart met die tekst zie! Zij hebben deze tekst nl. ook in hun trouwringen staan.
nou, ik bedoelde het niet verkeerd hoor....
Ik ook niet
Uhh, het is toch 0:22 uur??? De tijd van de post loopt een uur achter
Dat is een instelling in je profiel
Je kunt daar aanvingen dat je automatisch zomertijd ofzo wil
Je dwaald nog rond in de wintertijd zeg maar
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » a deal is a deal