Onderwerp: 280 bruidscupcakes!
Wat een geweldige opdracht vond ik dit!
Toen ik de eerste mail kreeg, dacht ik al "die wil ik maken!" Dus alvast vrij gevraagd op mijn werk. Maar toen hoorde ik niets meer.....
Dus een mailtje gestuurd en daarop kreeg ik als antwoord dat ze nog een keer het financiele plaatje gingen bekijken want ze vonden mijn cupcakes prachtig maar het kost ook wel wat natuurlijk
En toen na 2 weken kreeg ik ineens een mail dat ik de cupcakes mocht gaan maken! Geweldig!
Voor de proeverij had ik 6 verschillende cupcakes gemaakt, en die waren perfect, die wilden ze hebben alleen dan in de kleuren rood en wit
In overleg met mij mocht ik er rood-wit-zilver van maken, want alleen rood-wit leek me niet zo mooi
Gevuld met 5 verschillende smaken créme en op elke laag staat dus 1 smaak
Mijn man heeft weer voor de standaarden gezorgd
Heb ze net bezorgd en het geheel zag er echt zooooo mooi uit! De hele locatie was versierd in het rood-wit en er was echt aan elk klein detail gedacht!
Ik hoop nog mooiere foto's te krijgen, maar deze heb ik vast even gemaakt op de locatie.

Zo, en nu gaan ik mijn schoenen weer aan doen, want ik liep al vanaf gisteravond naast mijn schoenen van trots

Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~