26

Re: Mijn eerste bruidstaart is een feit!

Dot schreef:

hij is echt mooi!
Vooral omdat je stapels ook echt even hoog zijn!

Dankje,

de kapsels waren niet even hoog. Dit omdat ik voor de onderste taart een springvorm moest ophogen met bakpapier. De bestelling voor het juiste bakblik was niet goed verwerkt... Om ze toch even hoog te krijgen heb ik gespeeld met de vullingen.

Jacqueline

27 Laatst bewerkt door yakefrank (13-08-2010 19:50)

Umran schreef:

ik vind het erg mooi..

is de taart marsepein met pearl spray of het je ook een kleurtje erbij gedaan?

Leuk die lint, precies dezelfde kleur, mag ik vragen welke kleur lint je daarvoor hebt gekocht.

gr

Dankje!

Ik heb blanke marsepein eerst wat gemengd met een beetje wit fondant (ik denk dat dit een vijfde deel was), toen met Whitener nog iets witter gemaakt en uiteindelijk Ivory van Wilton Icing Colors gebruikt (maar een klein beetje). Op het eind flink wat gesprayed met de Pearl Spray van PME.

Tsja, welk lint, volgens de winkel was het champagne, ik vond het meer ivoorkleurig lint :)! Ik had wat marsepein en fondant meegenomen om te vergelijken.

Jacqueline

28

glashill schreef:

Misschien is tie wel anders dan je 'm gepland had, maar eigenlijk denk ik dat tie zo nog wel mooier is. Chique door de kleur en eigentijds door de bloemschikking. Kortom: missie geslaagd!

Enne ... graag gedaan hoor!

Dankje, Jacq. Ik heb er wel eventjes tijd voor nodig gehad om het te verwerken :), maar toen ik eenmaal de reactie van de opdrachtgeefster ontving was ik toch uiteindelijk blij!

Jacqueline

29

luckiemama schreef:

mooi hoor .ik moet in november aan de bruidstaart.

Heel veel succes!

Jacqueline

30

Arianne schreef:

Hey,
Prachtige taart!!!! Goed gedaan hoor :Y . Zo mooi van kleur ook.
Ik heb inmiddels ook de foto's binnen van mijn eerste bruidstaart dus die plaats ik binnenkort ook op het forum.
En ook ik had nog een nieuw flesje spray voor je gehad. Ik lees alleen niet altijd de babbel dus ik wist niet dat je in nood zat.
Maar als je weer een keer in nood zit mag je me zeker een berichtje sturen. Via hyves ben ik het snelst te bereiken. Gelukkig dat Glashill je kon helpen :thumb:
Nou, succes met de bruistaart voor over 2 weken. Ik ben ervan overtuigd dat het weer een plaatje gaat worden.
Doei doei.

In mijn paniek had ik helemaal niet aan jou gedacht! Goed dat we inmiddels Hyves-vriendinnen zijn :).

Ik hoop de jouwe snel te zien!

Jacqueline

31

Dit is dus dé bruidstaart waar je het over had. Vind hem echt geweldig mooi!

Als het kon zou ik met mn kennie trouwen..

32

Dankje, Gwen, heb je je bakblikken al gebruikt? Misschien voor de taart van je vriend?

Jacqueline

33

Jazeker, want mijn bestelling was te laat binnen, dus ik heb de 25 cm gebruikt. Kwam heeeel erg mooi uit dus!

Als het kon zou ik met mn kennie trouwen..

34

Fijn!

Jacqueline

35

Dat zou ik ook nog wel eens willen doen een eerste bruidstaart Hij is erg mooi geworden

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

36

Proficiat met je taart! En ook ik ben benieuwd naar de kleur!

37

Complimenten!!! IK vind hem prachtig!!! :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

38

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi mijne is ook een feit en een ramp hahaha
net klaar hij staat oook gepost taartzilla  :D

39

hele mooie taart!!! :thumb: