Onderwerp: Cake Boss seizoen 3
Hoi allemaal,
Ik ben bezig het downloaden van seizoen 3 voor zover nu uitgezonden. Ik kan alleen aflevering 7 en 10 niet vinden. Heb al gezocht tussen de torrents, maar helaas Kan iemand me helpen?
Groetjes, Suus
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Cake Boss seizoen 3
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi allemaal,
Ik ben bezig het downloaden van seizoen 3 voor zover nu uitgezonden. Ik kan alleen aflevering 7 en 10 niet vinden. Heb al gezocht tussen de torrents, maar helaas Kan iemand me helpen?
Groetjes, Suus
Nee. Ik heb de rest al gedownload en bekeken, maar die kon ik ook niet vinden. Ik hou me aanbevolen, voor het geval iemand ze toch vindt
Hier ook 7 en 10 nog kunnen vinden . Nu zie ik ook nog dat 8 en 9 bij mij hetzelfde zijn. Kan iemand mij vertellen of de taart van de skyline aflevering 8 of 9 is? Dan hoef ik ze niet allebei weer te downloaden.
Waar halen jullie ze trouwens vandaan? Ik zoek namelijk ook nog afleveringen van cupcake wars (ook zo leuk) maar ik ben nog niet helemaal thuis in dat torrents gedoe . Ik doe het nu via btjunkie en haal ook wel eens iets binnen via pirate bay.
Hoi Cindy, als
je me wilt mailen dan mail ik je even
terug over de bittorrents :-)
groetjes Suus
ja ik heb hetzelfde, ik mis afl 7 en 10, en afl 8 en 9 zijn hetzelfde....
ultimate cake off S02 lukt me helemaal niet om te downloaden....
en een goede torrent van ace of cakes, en dc cupcakes, kan ik ook niet vinden... boehoe......
Hier mis ik ook 7 en 10, en of afl 8 en 9 het zelfde zijn weet ik nog niet. Heb ze nog niet bekeken.
dc cupcakes ken ik nog niet. Even googlen. Die computer van mij gaat helemaal zuchten en steunen van al die taarten-downloads
Ik zie dat ik ook nog van seizoen 2 aflevering 12 mis. Iemand tips waar ik die nog kan vinden??
Ik zag aflevering 10 gisteren op the pirate bay
en aflevering 8 en 9 zijn bij mij ook hetzelfde
Ik zie dat ik ook nog van seizoen 2 aflevering 12 mis. Iemand tips waar ik die nog kan vinden??
Zal even voor je kijken want volgens mij heb ik die wel voor je.
Oh, als je zou willen kijken graag! Misschien is hij te versturen via www.wetransfer.com ?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Cake Boss seizoen 3