Onderwerp: [feedback] Een eenvoudige bruidstaart, maar ik vond hem reuze moeilijk
Ik heb ook niet een heel tevreden gevoel. Waar het aan lig......tja, weet het niet. Vandaar feedback.
Bruidje wist precies hoe de taart moest worden, had tig voorbeelden mee. Dus precies uitgevoerd hoe het besproken is. Nu maar hopen dat ze dit beeld voor ogen hadden. De aardbeien topper was op het voorbeeld wel iets anders, maar ik had van te voren aangegeven dat ik het anders zou doen. Onderlaag is witte chocolade, aankleding is fondant en marsepein. Helaas niet van die hele grote aardbeien kunnen vinden.
Misschien omdat er weinig poespas op zit dat ik het lastig vond, eld dingetje zie je en weinig om mee te camoufleren. Ook helemaal parelmoer gespoten dus ook erg uitkijken voor vingerafdrukken en vlekken.
O ja waar ik ook niet zo blij mee was. Gisteren avond met vals licht leken de kleuren van de hartjes en de linten bijna hetzelfde. S'morgen in daglicht was het helemaal niet hetzelfde, daar baalde ik wel van. (op de foto is het wel erger dan in het echt, lijkt wel bijna oranje op de foto, is toch echt knalroze.)
Vulling: laag chocolade creme met verse frambozen en een laag champagnecreme
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com