Re: Regenboog stapeltaart
Maar je bakt de lagen afzonderlijk...
Dus laag bakken, dan met bakpapier uit de vorm, niet stukje bakpapier in de vorm weer laag bakken..?
zoiets..?
gr, Miriam (fijn trouwens dat je steeds antwoord) 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Regenboog stapeltaart
Maar je bakt de lagen afzonderlijk...
Dus laag bakken, dan met bakpapier uit de vorm, niet stukje bakpapier in de vorm weer laag bakken..?
zoiets..?
gr, Miriam (fijn trouwens dat je steeds antwoord) 
uhm ik snap je even niet meer..... Ik probeer het nog een keer.
Voor elke kleurlaag die je bakt gebruik je een stukje bakpapier. Elke kleur haal je met het bakpapier en al uit die vorm en zet het op je rooster.
Anders blijven die lagen veelsteveel plakken (tenminste met mijn cakemix wel) aan het bakblik.
he danielle leuk om je hier te zien.... nieuwe hobby?? haha
hahahaha..... ja dacht al dat je dat bedoelde...
Maar bedankt en sorry voor de verwarring.
Groetjes en fijn weekend.
Miriam
Wat geeft dat een super mooi effect...

he danielle leuk om je hier te zien.... nieuwe hobby?? haha
Oh ben alweer 2 jaar aan het bakken hoor, maarreh idd 2 verslavende hobbys hoor scrappen en bakken 
sorry snap hem nogsteeds niet, en blond ben ik ook niet haha...
Jullie bakken 1 dun laag, uithalen en dan de volgende dunne laag, uithalen, etc. begrijp ik het goed?
op welke temperatuur en hoelang bak je?
vind hem superrrrrr.
Emine, je moet even naar het begin scrollen. Ik heb het helemaal uitgelegd bij de foto's qua baktijd enzo.
Even OT : Scrap je niet meer ? Zag dat je een nieuwe blog had en de oude niet meer gebruikt nl.
Emine, je moet even naar het begin scrollen. Ik heb het helemaal uitgelegd bij de foto's qua baktijd enzo.
Even OT : Scrap je niet meer ? Zag dat je een nieuwe blog had en de oude niet meer gebruikt nl.
OOPS sorry...
Inderdaad ik scrap niet meer zoveel helaas. maar wil het zeker oppakken. Moet eerst nieuwe spulletjes kopen, want ik heb allemaal oude spullen... Mijn studio is er nog dus kan scrappen wanneer ik wil.
waar kan ik duncan hines yellow cake kopen? Heb er nooit eerder van gehoord... (misschien een stomme vraag)
Eeerg leuk geworden!
Maar, je kan precies hetzelfde effect bereiken als je gewoon een aantal verschillende kleuren mix over elkaar heen in een bakvorm doet zegmaar? Dan hoef je maar 1x te bakken, scheelt heel wat werk..
Misschien niet zo superstrak als deze, maar ik deed hetzelfde met cupcakes en daar kreeg je toch ook behoorlijk rechte lagen mee hoor.
Bovendien gebruikte ik gewone cakemix. Als je er maar voldoende kleurstof door doet dan worden ze gewoon mooi van kleur.
waar kan ik duncan hines yellow cake kopen? Heb er nooit eerder van gehoord... (misschien een stomme vraag)
bij de vomar, maar je kan ook andere cakemix gebruiken hoor.
Eeerg leuk geworden!
Maar, je kan precies hetzelfde effect bereiken als je gewoon een aantal verschillende kleuren mix over elkaar heen in een bakvorm doet zegmaar? Dan hoef je maar 1x te bakken, scheelt heel wat werk..
Misschien niet zo superstrak als deze, maar ik deed hetzelfde met cupcakes en daar kreeg je toch ook behoorlijk rechte lagen mee hoor.
Bovendien gebruikte ik gewone cakemix. Als je er maar voldoende kleurstof door doet dan worden ze gewoon mooi van kleur.
Ik heb die al eerder hier ergens gezien maar die worden niet zo mooi, en ik denk dat dat strakke juist het wow effect geeft. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk 
@ Danielle....
Dan hebben we nu officieel 3 overeenkomsten.... hahahaha (waarschijnlijk zijn dat ook de enige 3..)
Jij woont in Hoofddorp, ik kom er vandaan.
Jij scrapt, ik ook al jaren (ga zelfs hele weekenden met een vriending naar scrap weekenden)
Jij bakt taarten, ik tegenwoordig ook
Grappig.... schept toch een band.... whahahahaha.
Gr, MIriam
@ Danielle....
Dan hebben we nu officieel 3 overeenkomsten.... hahahaha (waarschijnlijk zijn dat ook de enige 3..)Jij woont in Hoofddorp, ik kom er vandaan.
Jij scrapt, ik ook al jaren (ga zelfs hele weekenden met een vriending naar scrap weekenden)
Jij bakt taarten, ik tegenwoordig ook![]()
Gr, MIriam
LOL het zou pas creepy worden als jij in de omgeving rotterdam/Delft woonde, daar kom ik vandaan
Maar wel grappig idd, het zijn 2 leuke hobbies !
Hahahahaa..... dat was echt eng geweest... maar de link met Rotterdam is er wel hoor.... want mijn mannetje die sinds zijn jeugd in Limburg woont, maar geboren Brabander is.... is een mega fanatieke Feyenoorder... 
gr, Miriam
MirKool schreef:@ Danielle....
Dan hebben we nu officieel 3 overeenkomsten.... hahahaha (waarschijnlijk zijn dat ook de enige 3..)Jij woont in Hoofddorp, ik kom er vandaan.
Jij bakt taarten, ik tegenwoordig ook![]()
Gr, MIriam
LOL het zou pas creepy worden als jij in de omgeving rotterdam/Delft woonde, daar kom ik vandaan
![]()
Maar wel grappig idd, het zijn 2 leuke hobbies !
ik pak mijn scrappen ook op... bakken en scrappen leuke combi toch? haha
vind hem geweldig !
heb gelijk zin om eraan te beginnen
hahahaha volgens mij krijgen we de komende tijd veel rainbow taarten in de taarten parade 
Super deze taart. Bedankt voor het beschrijven.
vind hem geweldig !
![]()
heb gelijk zin om eraan te beginnen
![]()
hahahaha volgens mij krijgen we de komende tijd veel rainbow taarten in de taarten parade
Lijkt me superleuk om te zien hoe iedereen haar eigen versie maakt !
Heb vandaag eigen versie van regenboogtaart in elkaar gezet. (niet echt regenboog want bisuit is in varia van groen naar blauw en vulling is rood (aardbei) en roze (aardbei mousse).
Jammer genoeg moet ik tot de 26e wachten om het echte resultaat te zien, want dan word ie pas aangesneden, maar zal hem daarna in de taartparade zetten 
hallo,
ik ben van plan deze taart dus ook te maken, maar ik had nog een vraagje, omdat ik het niet geheel begreep, het witte, dat om "de regenboog" zit, is dat die mbc?
groetjes
Wat een ontzettend leuk idee zeg!! Je wordt helemaal vrolijk van zo'n taart 
hallo,
ik ben van plan deze taart dus ook te maken, maar ik had nog een vraagje, omdat ik het niet geheel begreep, het witte, dat om "de regenboog" zit, is dat die mbc?
groetjes
ja klopt maar je kunt er fondant, marsepein omheen doen of gewone bc, net waar je van houdt.
Ik wil het dit weekend gaan proberen, dan komt mijn nichtjee van 14 (uit Hoofddorp) hier logeren 
Gr, Miriam
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Regenboog stapeltaart