1

Onderwerp: Botercreme: Patidess of Saroma ?

Zelf heb ik tot nu toe alleen nog maar Saroma-smaakjes toegevoegd aan myn botercreme-mix.
Is er veel verschil in smaak vergeleken by de Patidess-smaakjes ?

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

Re: Botercreme: Patidess of Saroma ?

saroma is best wel erg kunstmatig in haar smaakjes en patidess smaakt veel natuurlijker  :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ok,bedankt: dan is het het prysverschil dus toch wel waard, dus dan zal ik het toch maar bestellen !   :)  :)

je hebt echt maar heel weinig nodig van de patidess, het is ongelooflijk geconcentreerd :Y

groetjes Tirza     

5

Ok,thanx !  :)

6

idd, ik vind patidess ook veel lekkerder.
En je hebt ook veel meer verschillende smaken.

Pluk de dag !!!

7

tipsytaartje schreef:

je hebt echt maar heel weinig nodig van de patidess, het is ongelooflijk geconcentreerd :Y

Ja, inderdaad. Dus niet je vingers aflikken wanneer je een druppeltje erop gemorst hebt  :nooo  Weet ik uit ervaring, blegh, proef het nog, hahahaha!

** Het is tijd voor..... taaaaaaaaaaaaaaaaaart! **
- Buzz

8 Laatst bewerkt door Angeliek1973 (13-08-2010 14:57)

ga t ook maar eens bestellen.....en als de Patidess nu open is geweest, hoelang nog houdbaar  en hoe t beste bewaren  ... in de koelkast of gewoon in de kast laten staan waar t donker is??

Select, make, bake!

9

Je kan patidess volgens mij gewoon buiten de koelkast bewaren. Hoe lang weet ik niet precies.

Haha ik wist dus ook niet dat je er maar heel weinig van nodig hebt, heb een heel bakje gebruikt voor de toeven voor 24 cupcakes foutje  :o

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

10

donker wegzetten, buiten de koelkast en is open net zo lang houdbaar als opgeopend, dus even naar de THT datum kijken op de onderkant :)

groetjes Tirza     

11

Dus de Patidess mix je gewoon mee met de botercreme? Of meng je het er later door? En dan kun je de botercreme dus als vulling gebruik, of kun je het dan ook (met dat smaakje) gebruiken voor het afsmeren?

12

monataartje schreef:

Dus de Patidess mix je gewoon mee met de botercreme? Of meng je het er later door? En dan kun je de botercreme dus als vulling gebruik, of kun je het dan ook (met dat smaakje) gebruiken voor het afsmeren?

ja tijdens het mixen, en ja het kan ook voor afsmeren :Y

groetjes Tirza     

13

Wat goed om te weten, als beginneling wist ik niet dat je ook botercreme op smaak kon brengen! Ga eens even shoppen  ;)

14

heb net ook mn eerste patidess binnen,
ga het zo mixen,ben erg benieuwd,blij om te lezen dat je er ook mee kunt afsmeren.is gelijk stuk makkelijker.heb slagroom smaak genomen,dus is altijd lekker

:Y