Onderwerp: Botercreme: Patidess of Saroma ?
Zelf heb ik tot nu toe alleen nog maar Saroma-smaakjes toegevoegd aan myn botercreme-mix.
Is er veel verschil in smaak vergeleken by de Patidess-smaakjes ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Botercreme: Patidess of Saroma ?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zelf heb ik tot nu toe alleen nog maar Saroma-smaakjes toegevoegd aan myn botercreme-mix.
Is er veel verschil in smaak vergeleken by de Patidess-smaakjes ?
saroma is best wel erg kunstmatig in haar smaakjes en patidess smaakt veel natuurlijker
Ok,bedankt: dan is het het prysverschil dus toch wel waard, dus dan zal ik het toch maar bestellen !
je hebt echt maar heel weinig nodig van de patidess, het is ongelooflijk geconcentreerd
Ok,thanx !
idd, ik vind patidess ook veel lekkerder.
En je hebt ook veel meer verschillende smaken.
je hebt echt maar heel weinig nodig van de patidess, het is ongelooflijk geconcentreerd
Ja, inderdaad. Dus niet je vingers aflikken wanneer je een druppeltje erop gemorst hebt Weet ik uit ervaring, blegh, proef het nog, hahahaha!
ga t ook maar eens bestellen.....en als de Patidess nu open is geweest, hoelang nog houdbaar en hoe t beste bewaren ... in de koelkast of gewoon in de kast laten staan waar t donker is??
Je kan patidess volgens mij gewoon buiten de koelkast bewaren. Hoe lang weet ik niet precies.
Haha ik wist dus ook niet dat je er maar heel weinig van nodig hebt, heb een heel bakje gebruikt voor de toeven voor 24 cupcakes foutje
donker wegzetten, buiten de koelkast en is open net zo lang houdbaar als opgeopend, dus even naar de THT datum kijken op de onderkant
Dus de Patidess mix je gewoon mee met de botercreme? Of meng je het er later door? En dan kun je de botercreme dus als vulling gebruik, of kun je het dan ook (met dat smaakje) gebruiken voor het afsmeren?
Dus de Patidess mix je gewoon mee met de botercreme? Of meng je het er later door? En dan kun je de botercreme dus als vulling gebruik, of kun je het dan ook (met dat smaakje) gebruiken voor het afsmeren?
ja tijdens het mixen, en ja het kan ook voor afsmeren
Wat goed om te weten, als beginneling wist ik niet dat je ook botercreme op smaak kon brengen! Ga eens even shoppen
heb net ook mn eerste patidess binnen,
ga het zo mixen,ben erg benieuwd,blij om te lezen dat je er ook mee kunt afsmeren.is gelijk stuk makkelijker.heb slagroom smaak genomen,dus is altijd lekker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Botercreme: Patidess of Saroma ?