Onderwerp: Taartenwedstrijd Feestweek
Hallo allemaal,
het is een tijdje geleden dat ik iets gepost heb, maar ik heb lekker een zomerstop ingelast en dat is me prima bevallen. Ook nog lekker op vakantie geweest naar Zuid-Afrika, en deze laatste vakantieweek is het feestweek in Rijnsburg. Dit jaar was er voor het eerst een taartenwedstrijd. Ze begonnen de tekst als volgt: "Dat Rijnsburg fantastische bakkers heeft, dat weten we allemaal. Maar bent u net zo goed, of misschien wel beter?"
Een leuke uitdaging dus en vanmorgen konden we de creaties op het gemeentehuis inleveren. Een vakjury zou alle lekkenijen bekijken en proeven. Er stonden heel wat creaties (ook van mede-forumleden) en om half twaalf werd de uitslag bekend gemaakt: als nummer twee was San2709 van dit forum en ik bleek de wedstrijd dus gewonnen te hebben met deze taart (de Oranjevereniging bestaat dit jaar 65 jaar):

De prijs van een heel pakket met allerlei bakspullen, van een deegroller tot een staafmixerset en een bon voor een slagroomtaart
De taart was gevuld met botercreme, verse aardbeien, chocolade en aardbeiengelei.
Jac, nog bedankt voor het mee bedenken van het ontwerp en volgend jaar moet jij maar weer meedoen in Katwijk!!!
Bedankt voor het kijken en tot de volgende taart!
Kirsten
Lekker zo'n pakket !!