1

Onderwerp: Eigenwijs, toch bevroren taart bekleed. Zou ie nog droog worden?

Helemaal tegen alle adviezen in dus toch eigenwijs geweest. Wat denken jullie, wordt mn marsepein nog droog? Hij staat nu te ontdooien in een taartdoos in de koelkast... Ben benieuwd! Vrees het ergste!

Ooit iemand een taart bevroren bekleed? Bezwete marsepein en nog goed gekomen? Please gimme hope peepz!!!

2

Re: Eigenwijs, toch bevroren taart bekleed. Zou ie nog droog worden?

Op zich heb ik er geen ervaring mee, maar het zou toch eigenlijk goed moeten komen. Je vriest namelijk toch ook een beklede taart in  :think: Lijkt me dan toch een beetje hetzelfde, maar goed ik weet het dus ook eigenlijk niet  :lol:

Veel liefs Rafaëla

3 Laatst bewerkt door elisahholl (13-08-2010 12:15)

Ja dat dacht ik dus ook =p het bekleden ging wel heeeeel makkelijk moet ik zeggen! De eerste keer (dit is pas mn 2e taart) was et lastig daarom wilde ik et met een bevroren taart proberen...

4

Ben benieuwd naar het resultaat ;)

Veel liefs Rafaëla

5

Nou, het is dus helemaal goed gekomen =) taart was droog vanochtend en 2 uurtjes later gedecoreerd, hij was echt prachtig!!! Dus je kunt wel een bevroren taart bekleden! =)

Enige wat jammer was dat ie aan de deksel van de doos vastgeplakt was, de taart was te hoog voor de doos, dus heel gat erin, maar taart van de deksel geschraapt en terug gelegd in de taart, decoraties erop en je zag er niks meer van haha! Aan het eind van de dag kwam ik er trouwens achter dat je de doos hoger kon maken dmv halve rondjes aan de zijkant die je naar binnen drukt... Oeps... Naja weer wat geleerd he? ;)