26 Laatst bewerkt door Miss Pebble (12-08-2010 08:28)

Re: Stelletje bij de fontein

wendy schreef:
Cakes by Petra schreef:

Wat gaaf! Zit zeker al helemaal weer vol?? :/

by the way.... het is een fontei;)

Owww  :o ik weer. ik weet het best maar denk niet na...  O-) Maar lang of kort, vol zit hij wel. :lol:

Jammer.... deze had me nou toch wel echt weer heel leuk geleken... Maar ja, volgende ronde ==> nieuwe kansen.
Kunnen we niet afspreken dat degenen die dit jaar het voorrecht hebben gehad een workshop bij je te doen, het volgende jaar de tweede keus krijgen ofzo??? Net als bij een proefabonnement op de krant  :lol:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

27

Cakes by Petra schreef:
wendy schreef:
Cakes by Petra schreef:

Wat gaaf! Zit zeker al helemaal weer vol?? :/

by the way.... het is een fontei;)

Owww  :o ik weer. ik weet het best maar denk niet na...  O-) Maar lang of kort, vol zit hij wel. :lol:

Jammer.... deze had me nou toch wel echt weer heel leuk geleken... Maar ja, volgende ronde ==> nieuwe kansen.
Kunnen we niet afspreken dat degenen die dit jaar het voorrecht hebben gehad een workshop bij je te doen, het volgende jaar de tweede keus krijgen ofzo??? Net als bij een proefabonnement op de krant  :lol:

:lol: Het is een idee, maar..... daar blijft het bij. :+

28

Weer heel mooi Wendy...maar er is nooit een plekje bij jou :( dus helaas zal dit weer aan mij voorbij gaan :(

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

wauw er prachtig  :thumb:

carpe diem

30

Prachtig is ie weer, ook ik ga de volgende datalijst in de gaten houden!

31

Geweldig mooi !!!

Groetjes, Conny

32

Wauw.....geweldig!!  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

33

Heel knap gedaan....vind dat water ook erg mooi.

Groetjes v. Annette.

34

Leuk, leuk, leuk! Ik kom hem doen YES! Ik moet er dan alleen een ouder stelletje bij maken, want hij wordt voor mijn ouders die dit jaar 45 jaar getrouwd zijn. Oh, kan niet wachten!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek