1

Onderwerp: Moscovisch mix gebruiken voor taart

Hallo allemaal :)

Ik vroeg mij af of moscovisch mix geschikt is om een taart mee te bakken (en te vullen+te bekleden met fondant). Ik heb dit eerder gedaan maar toen viel de hele taart letterlijk uit elkaar toen ik probeerde hem naar een bord te verplaatsen. Vermoedelijk doordat ik banketbakkersroom had gebruikt om het fondant te laten plakken i.p.v. botercreme (Banketbakkersroom=NIET DOEN!).

Is er iemand die al succes heeft gehad met deze mix?

Bedankt alvast!

Groetjes, Laura! :)

Re: Moscovisch mix gebruiken voor taart

Ja, ik gebruik moscovisch poeder van de molen. Is prima hoor. Gewoon erg lekker en luchtig.

Groetjes Karine

3

Ja hoor gaat prima. Ik gebruik in principe de mix van de hebshop, maar als deze op is heb ik moscovisch gebak voor reserve staan ;)

Veel liefs Rafaëla

4

Bedankt voor jullie snelle reacties :D

Ik ben de 27ste jarig en ik ben van plan om dan een taart te bakken.. Mijn 2e poging met fondant (de eerste was dus echt compleet mislukt), ik ben benieuwd!!!

Ik gebruik moscovisch mix van de Boerenbond. In sommige filialen is dat daar ook verkrijgbaar en hij is echt HEERLIJK!

Nu ik van jullie bevestiging heb dat dit moet werken ga ik er straks met volle moed tegen aan ;)

5

Ik heb die van Aveve als ik hem gebruik. Maar als je vaker gaat bakken, dan raad ik je de mix van funcakes aan. Die is echt super en heerlijk  ;)

Succes met je taart, ben benieuwd ;)

Veel liefs Rafaëla

6

Ik ga hem denk ik vullen met de luchtige aardbeienpudding van Mona (Had ik bij mijn mislukte taart ook gedaan, ondanks dat hij mislukt was smaakte hij alsof hij van de bakker kwam!).

De funcakes mix zal ik een andere keer uitproberen, m'n webshop bestelling is vandaag net binnen gekomen! :P (Marshmallowsmaak rolfondant :))

7

ik gebruik altijd moscovisch