Re: ik vind em prachtig als ik nog eens zou trouwen dan
Wat een stijlvolle taart daar zou je nog een keer voor trouwen
Lucy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ik vind em prachtig als ik nog eens zou trouwen dan
Wat een stijlvolle taart daar zou je nog een keer voor trouwen
geweldig!!
ik sla em ook even op, mijn broertje wil namelijk swirlachtige bloemen op de bruidstaart, en dit is wel errug gaaf!
Schitterend!!
Heel erg mooi zo met dat zwart
Echt stoer én hij lijkt best op mijn trouwKaart. Dus ik heb hem ook even opgeslagen, want dit geeft mij weer een hoop inspiratie voor mijn eigen taart!
Schitterend, ik vind dat je die uitstekers heel origineel hebt gebruikt. Mag ik 'm opslaan ter inspiratie?
Schitterend, ik vind dat je die uitstekers heel origineel hebt gebruikt. Mag ik 'm opslaan ter inspiratie?
tuuuuurlijk sla maar op
wauw hij is prachtig, en zeker een mooie mannier voor die uitstekers!
Ik heb er meer woorden voor gevonden; Waarom ben ik 3 maanden geleden al getrouwd Hij is echt geweldig
Mijn mond staat open, hij is zooo.. mooi! Groot compliment!
Ik kan me helemaal voorstellen dat je zo vaak in de koeling hebt gekeken, hij is werkelijk prachtig!
Het is dan ook een supermooie bruidstaart!!!
Super strak! Ben erg jaloers op je ruitjes, daar heb ik nog steeds zo'n moeite mee ondanks die speciale uitsteker!
Strakke taarten zeg. Heel mooi gedaan.
Echt helemaal geweldig!
Super! Heel mooi gebruik van de silhouette uitstekers! Ik zou 'm naar SB mailen wanneer ik jou was Deze manier ga ik zeker inspipikken
Oh enne... hier nog een koelkastgluurder hoor
Super! Heel mooi gebruik van de silhouette uitstekers! Ik zou 'm naar SB mailen wanneer ik jou was
Deze manier ga ik zeker inspipikken
![]()
Bedankt voor je compliment en nog een gluurder haha
Wat is SB??
Heel mooi!!!!Ik ben ook een fan van lint bij bruidstaarten
Hij is geweldig!! En zo mooi met dat bladeren patroon!
Zeker een taart om echt geweldig trots op te zijn!
In één woord: supercalifragilisticexpialytastisch!
Erg gaaf, ik heb die uitstekers van Steve Benison ook, maar nog nooit aan gedacht om ze zo te gebruiken!
Ik heb em ook opgeslagen
nou idd het is jammer dat ik al getrouwd ben maar anders had ik deze zeker wel gewild echt zoooo mooi
!lona schreef:Super! Heel mooi gebruik van de silhouette uitstekers! Ik zou 'm naar SB mailen wanneer ik jou was
Deze manier ga ik zeker inspipikken
![]()
Bedankt voor je compliment en nog een gluurder haha
![]()
Wat is SB??
Stephen Benison! Zo van "kijk eens wat er mogelijk is met jouw uitstekers"
Heel erg gaaf!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ik vind em prachtig als ik nog eens zou trouwen dan