Onderwerp: Wavy gemaakt bij Kwebbeltje!
Weer een hoop geleerd!
Ben best trots op mn eerste Wavy...
Voor het eerst gewerkt met fondant en ook voor het eerst gevuld met lemoncurd...
Bedankt Brenda!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wavy gemaakt bij Kwebbeltje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weer een hoop geleerd!
Ben best trots op mn eerste Wavy...
Voor het eerst gewerkt met fondant en ook voor het eerst gevuld met lemoncurd...
Bedankt Brenda!
Leuk gelukt............mooi hoor........
Mooi!
Is dat de orchard heart cutter? Die heb ik liggen, maar nog nooit gebruikt of gezien op een taartje. Toch wel erg mooi!
Mooi!
Is dat de orchard heart cutter? Die heb ik liggen, maar nog nooit gebruikt of gezien op een taartje. Toch wel erg mooi!
Geen idee!
Ik weet alleen dat het een vreselijk gepriegel was!
Maar idd...dan heb je wel wat!
yakefrank schreef:Mooi!
Geen idee!
![]()
Ik weet alleen dat het een vreselijk gepriegel was!
Maar idd...dan heb je wel wat!
Ik heb ze er even bijgepakt en ja! Wauw, ik had totaal geen inspiratie voor het taartje voor morgen, maar nu wel! Dankje!
jaaaaaaaaaaa, hij is leuk!!! en dat voor iemand die nog maar 12 taarten heeft gemaakt en nog nooit met fondant heeft gewerkt!!! petje af hoor! ik vond het een leuke avond en erg gezellig je te leren kennen.
gr. Brenda
erg mooi hoor
Mooie taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wavy gemaakt bij Kwebbeltje!