Onderwerp: Zoethoudertje stelt zich voor:
Hoi,
Hierbij wil ik me voorstellen. Ik Heet Carola, kom uit Boskoop. Ik ben sinds ruim een maand dagelijks op het forum te vinden, ik hou altijd al van bakken maar er was iets dat het snuffelen op internet stimuleerde: onlangs nam een collega afscheid. Daar liep een andere collega rond met een heel leuk t-shirt met een cupcake erop. Ik heb daarna een tijd met haar zitten praten want wat blijkt; haar vriendin is een tijdje geleden Lillys's cupcake begonnen in Rotterdam. Daar had ik al iets over gelezen en ook onthouden omdat ik die stukjes leuk vond. Ook een moeder van school had onlangs met een meidenavond zulke leuke cc's gemaakt. Het hek was van de dam; ik wil ze ook maken!
Voor het eerst in 12 jaar heb ik een vrije dag echt alleen voor mezelf opgenomen i.p.v. altijd een dag opnemen om voor mijn 2 zonen op te passen tijdens de vakanties. Op 2 september ga ik een Let's go Dutch puzzeltaart versieren.
Ik bewonder de taarten enorm. Er zijn zulke mooie exemplaren te vinden, ook op de links naar eigen sites. Ze zijn te mooi om te wensen ze ooit zelf te kunnen maken. Er zijn veel geweldige taartbakkers/sters onder de forumleden.
Als ik maar bijna half dit nivo kan halen; wat zal ik blij zijn.
Maar leren is oefenen. Vandaag voor het eerst ganache gemaakt. gevoeld wat het doet in het begin, wat later, knoeien natuurijk EN proeven. Heerlijk. Chocolade is niet de mooiste kleur, maar ik denk wel de lekkerste.
Groetjes en tot bakze.
www.carolabaktzoethoudertjes.nl