Onderwerp: Stapel van piepschuim
Een dummy gemaakt voor op onze eigen vensterbank. Het is een beetje jammer dat de print op de bovenste laag iets teveel is uitgerekt. Verder ben ik op een paar schoonheidsfoutjes na best tevreden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapel van piepschuim
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een dummy gemaakt voor op onze eigen vensterbank. Het is een beetje jammer dat de print op de bovenste laag iets teveel is uitgerekt. Verder ben ik op een paar schoonheidsfoutjes na best tevreden.
Super zeg......en wat een geweldige print. Welke of wat heb je hiervoor gebruikt, als ik vragen mag
Die is echt mooi!
Je mag m ook hier in de vensterbank zetten hoor
Wat een mooie vensterbank-dummie.
dat is zeker iets om trots op te zijn, heb je de wesp al
, die zit ergens klaar met de vliegenmepper om terug te slaan
Joke Ellen, ik zie de mat niet meer in de webshop staan, maar hij heet Texture Mat Flower Fun. Misschien is ie nog ergens anders verkrijgbaar.
Joke Ellen, ik zie de mat niet meer in de webshop staan, maar hij heet Texture Mat Flower Fun. Misschien is ie nog ergens anders verkrijgbaar.
Is het deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … s_id=3710?
Ow, en ik vind je piepschuimstapeltje ook erg mooi!
De bloemen vind ik ook erg gaaf!
Ze is absoluut mooi! Nu kan je daar lekker lang van genieten. Is het trouwens een klein stapeltje of heb je zo'n grote vensterbank?
P.S. Heb je je Hyves nog gecheckt ? (Beetje cryptische omschrijving, maar straks snap je 'm wel!)
e.b.m., ik snap 'm . Het stapeltje is 20 cm, 15 cm en 10 cm.
klungelaar: dat is 'm.
Bedankt voor de reacties.
He sjakkie, tis een plaatje hoor, vooral de bloemen
Mooie stapel, prachtige bloemen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapel van piepschuim