1

Onderwerp: vulling chocobom

wat kan ik het beste in de chocoladebom doen een kapsel bakken van chocobisquit en dan dacht ik aan banaan met dulche le erin ofzo? ik heb nog nooit de dulche le gebruikt kan je die er zo in doen of moet je die nog door de bc doen en heb ik aan  blinkje gezoete melk genoeg voor een 20 cm taartje?

2

Re: vulling chocobom

Dulche de leche is erg lekker, je maakt het door het blikje (ongeopend) ongeveer 2 uur te koken (zachtjes). Dan laten afkoelen en dan heb je een heerlijke caramelpasta. Zie ook de recepten hier links en dan vullingen.

1 blikje is ruim voldoende voor een 20 cm taartje, je doet er ook geen laag tussen van 1 cm.

Lekker in combi met chocomousse  :P

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

3

ja ik zou ook in een chocobom chocomousse doen dat hoort bij choco toch!

4

oke dan ga ik voor de chococreme ivm niet zeker weten of ie koel kan staan. thx meiden.

5

ik maak regelmatig chocobom  :P

mijn "recept" is: choco biscuit, dulche du leche en choco muffin vullig.
word hier erg gewaardeerd  ;)

bij de dulche du leche doe ik een dun laagje witte chocolade om de vulling niet in de taart te laten trekken (dun laagje witte choco (in de vorm van je bakblik) op bakpapier aanbrengen, even in de vriezer en taadaa.. je hebt een chocolaagje voor tussen je vulling en je biscuit  :) )

if you can dream it, you can live it (WD)

6

Ik gebruik de caramel topping van HomeStyle voor de vulling en smeer het af met de melk chocolade topping.

I'm not fat, I'm just short for my weight