1

Onderwerp: Bacardi Razz taart

Ik ben gevraagd om voor een vriendin een verjaardagstaart te maken, maar ze is een type dat graag een glaasje drinkt(of meer :thumb: )
En nu heb ik besproken dat ik dan een bacardi fles maak voor haar,
maar het leek me leuk om de taart de smaak te geven van de Bacardi Razz.

Nu is dus mijn vraag, wat is lekker? Het beslag met bacardi, of de vulling??

Als ik het beslagzou doen, dan kan ik toch gewoon een beetje water vervangen door bacardi? En hetzelfde geld voor evt de vulling met bacardi??

Ben er ff een tijdje niet mee bezig geweest en ik wil geen mispoestaart..

Fear can hold you prisoner, Faith can set you free.

2

Re: Bacardi Razz taart

De vulling!
Bijvoorbeeld botercreme met ipv de Bacardi, in combi met verse frambozen of frambozenjam.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Ik zou ook gaan voor de vulling met Bacardi. Misschien kan je de taart ook nog tremperen met Bacardi razz?

4

Ja, ik zat idd ook maar te denken aan de vulling ipv de hele taart..
Niet iedereen houdt van Bacardi..

Nu schijnt het vooral lekker te smaken in combi met Fanta, dus ik ga denk ik dan maar een laag Razzvulling en een laag fantavulling doen..
Maar eerst ff proefdraaien, heb nog ff de tijd.. Die combi smaakt schijnbaar naar Raketjes, maar of dat nu zo lekker smaakt met biscuit, daar zet ik vraagtekens bij, maar goed, heb ik een goede reden om te proefknoeien:D

Bedankt voor jullie reactie Tom Poes en Apsieflapsie..

Nu alleen ff uitvogelen hoe ik kan tremperen, maar daar zal genoeg over te vinden zijn hier!

5

ik weet dat ze bij mijn broertje in de vriendenkring dat ook drinken inderdaad fanta bacardi razz en een flugel erdoor... tja...

Maar ik zou ook gaan voor de vulling  met bacardi hoor en misschien inderdaad wel lekker met verse frambozen!

Ja bacardi razz met fanta smaakt inderdaad naar een raketje, lekker hoor!

Ik zou botercreme van de mix maken en een deel van het water vervangen door de bacardi.
Ik gebruik dit regelmatig met andere dranken, zoals pisang, safari en baileys en dat is ook erg lekker.

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

7

:D

Ik moet er wel om lachen hoor, alcohol dat smaakt naar een Raketijsje:d

Maar goed, ik ga idd de vulling doen met BaRazz/Fanta, even kijken of ik dat al mix, of gewoon 2 losse lagen doe, weet niet hoe de smaken los van elkaar werken en of dat hetzelfde smaakt als gemixt.

Maar bedankt voor de tip..
Ik denk trouwens dat ik de taart ook trempeer met BaRazz/Fanta..

Het is toch een taart voor haar collega's, dus er zitten gelukkig geen kleine kids bij... Dat word weer een andere taart voor haar Housewarming:D Maar daarover later meer:D

Maar in fanta zit toch prik?? Is dat dan wel lekker als je dan gebruikt om te tremperen of in de botercreme??

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

9

Ik kan ook Light Fanta nemen, misschien eerst ff koken en anders gewoon een beetje suiker, dan gaat de prik weg:d

10

Als je de bacardi in de biscuit mengt, verdampt de alcohol bij het bakken. Als je het door de vulling doet, blijft het er in.

Tremperen is gewoon wat op de biscuit sprenkelen. Niet te moeilijk denken...

I'm not fat, I'm just short for my weight

11

Hoe smaakte de taart?
Iemand anders al uitgeprobeerd?

12

Ben ook erg benieuwd

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen