1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zal mij even voorstellen. Ik ben Harriët, 34 jaar oud. Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn (maak al kaarten, zeep, etc). Hiervoor kom ik regelmatig bij de winkel van de clown (ik weet niet of ik de naam mag noemen), deze hebben nu ook artikelen om te bakken. Via via, kwam ik terecht op deze site, echt geweldig! Ik hoop zo meer te weten te komen wat ik het beste kan kopen en vooral om inspiratie op te doen.

Groetjes,

2

Re: Even voorstellen

Welkom op het forum, wat leuk weer een Tilburgse erbij! Voor inspiratie zit je hier op het juiste adres. Mocht je eens willen frobelen met wat meiden uit de omgeving houdt dan de meetingrubriek in de gaten. Wij organiseren regelmatig frobeldagen / avonden, misschien vindt je het leuk daar ook eens bij te zijn. Ik wens je in ieder geval veel bak en decoreerplezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Re: Even voorstellen

Zodra ik wat meer ervaring heb, is dat zeker een leuk idee!. Ik hou het in de gaten.