Re: workshop voorbeeld 3d gorilla's
Wat een gave gorilla's! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » workshop voorbeeld 3d gorilla's
Wat een gave gorilla's! 
Wow wat een super gave lieve en gezellige gorilla's!!!!
Geweldig!!!

Wauw, Wauw, Wauw
Jaaaaaaaa....en deze ga ik maken en deze ga ik maken en deze ga ik maken *al zingend* 

Jammer dat ik niet kan
Ik heb bovenstaande aap gemaakt, maar die van jou zijn zo leuk!!!
AnjaH schreef:LucyBW schreef:Heel goed ik doe mee lijkt mij heel gezellig groet lucy
Ik ga al
, 6 september staat groot in de agenda. Gorilla maken bij Wendy!!!!
Maar altijd in voor een gezamenlijke workshop!!!
maar vind je hem ook leuk???
Of ik hem leuk vind.................... ik vind ze FANTASTISCH!!!!!!! En dan ook nog in een dummie, mooier kan bijna niet!!!!!
Puck ik sta niet op de lijst was veel te laat met inschrijven
= verliefd.... 
wendy wat gaaf,
deze hoop ik ook een keer te mogen maken!
ik kan niet wachten op de nieuwe workshop lijst!!!
kan je geen extra workshops inplannen? deze zijn echt geweldig!!!
kan je geen extra workshops inplannen? deze zijn echt geweldig!!!
Sorry, extra inplannen zit er niet in meer dit jaar. 
Weet niet of je mijn babbel berichtje hebt gelezen, maar ik ga een boek uitbrengen, druk druk druk dus. 
Vindt ze helemaal het einde zeg ... geweldig!
Zucht deze is echt enorm leuk 
Wauw, gaaf! Helaas heb ik me hier niet voor ingeschreven, maar ik heb ook heel veel zin in "Ridder en draakje"
.
Helemaal geweldig!
Wat een leuk stel apen heb je gemaakt, ik vind ze super gaaf. 
ja die is echt wel super leuk zeg, jeetje..en ook als dummy! 
hoi wendy,
ik weet dat er al 10 tallen voor me zijn maar, ook ik zou me graag op willen geven voor de reservelijst!!!
maak niet uit welke datum,
ik zorg er voor dat ik vrij ben, hihi
groetjes nathalie
Ik zou deze workshop ook heel graag willen volgen. Kom je ook een keer in de buurt van limburg?
Ook hier nog even; wat zijn ze gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! 
Wat zijn ze leuk zeg! 
Prachtig! Maar wat betreft dat opeten........nou daar denken mijn kinderen vast heel anders over hoor! Die hebben nooit enige terughoudendheid getoond als het op het aansnijden/opeten van taart en taartdecoraties aankomt.
Zelf zou ik er wel een beetje moeite mee hebben...zou eerst 100 foto's maken en dan denk ik toch ook het mes er in zetten. Taart is tenslotte wel om op te eten.... al is hij nog zo mooi en zo knap gemaakt 
hoi wendy,
ik weet dat er al 10 tallen voor me zijn maar, ook ik zou me graag op willen geven voor de reservelijst!!!
maak niet uit welke datum,
ik zorg er voor dat ik vrij ben, hihi
groetjes nathalie
Voor wie op de wachtlijst wil, wel effies mailen hoor, hiervandaan kan ik geen adres info enzo erbij vinden. 
En hij komt in het nieuwe jaar ook gewoon weer he, deze workshop. 
Joehoe weer super mooi!!! wanneer komen er nieuwe workshops online?? Ik werk nu 4-5 dagen in de week, dus kan helaas niet vaak kijken!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » workshop voorbeeld 3d gorilla's