Onderwerp: Pillow&Pussy * Burberry handtas
Even de laatste taartjes laten zien is de eerste keer van beide dat ik ze maak dus zoiezo nog verbeter puntjes maar vind ze stiekem toch beide best leuk 

Groetjes Bianca
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pillow&Pussy * Burberry handtas
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Even de laatste taartjes laten zien is de eerste keer van beide dat ik ze maak dus zoiezo nog verbeter puntjes maar vind ze stiekem toch beide best leuk 

Groetjes Bianca
ha leuke taarten hoor
Leuke taartjes!
leuke taartjes hoor!! Ik ben nog niet zo lang bezig en ben dus heel benieuwd hoe je die print van het burberry tasje hebt gemaakt. Ik neem aan met een foodprinter? Maar waar haal je dan de print vandaan?
Groetjes lisette
ps ga het weekend ook een keer een kussentje proberen en zal deze dan ook showen (heb vandaag voor het eerst een parade geplaatst)
ben dus heel benieuwd hoe je die print van het burberry tasje hebt gemaakt. Ik neem aan met een foodprinter? Maar waar haal je dan de print vandaan?
Dat wilde ik ook net vragen! Ben benieuwd.
Nou je gaat naar de zoekmachine tikt je printje in , dat is in mijn gevul burberry . Dan ga je naar het programma wat bij me foodprinter zat je kan dan kiezen hoe je hem op je pagina wilt hebben. Heb zelf gekozen voor een heel a4tje dan op een icing sheet geprint. Even gokken met knippen/snijden (voorzichtig doen anders breekt het) om de vorm erin te krijgen en dan plakken maar 
Vond het er eerst niet uit zien maar toen ik er marsepein over heen deed voor de lussen enz ging het er steeds leuker uit zien en een foodprinter is gewoon erg handig!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pillow&Pussy * Burberry handtas