1

Onderwerp: Nieuw op forum dus even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik kijk al een tijdje op de website en heb al een paar taarten gebakken. En ik vond het wel eens tijd worden om me ook aan te melden.
Ik ben Linda, woon in Amersfoort, bak vanaf pasen dit jaar taarten met marsepein en fondant voor leuke gelegenheden.
Met pasen had ik met me vriend een gezellige taart gebakken en vond dat zo leuk dat ik nu (wanneer ik tijd heb) voor allerlei gelegenheden taarten maak. Zo had me broer de sleutel van ze huis gekregen en waren me schoonouders 30 jaar getrouwd enzo.. Ik ga eens even uitzoeken hoe ik de foto's moet plaatsen en dan zal ik die eens op het forum plaatsen
Was altijd al bezig met bakken en koken, nieuwe dingen uitproberen vind ik altijd leuk, vandaar dat ik ook taarten ben gaan versieren.

Ik ben ook een beetje aan het rond kijken voor workshops en ben eigelijk opzoek naar een workshop bloemen spuiten (op zo'n pin) Iemand goeie/leuke suggesties, want lijkt me leuk om te leren.

2

Re: Nieuw op forum dus even voorstellen

welkom

ik ben erg benieuwd naar je foto ben zelf ook net begonnen en binnekort een workshop om de kneepjes te leren..

veel plezier op het forum