1

Onderwerp: Foto's op taart

Ik wil graag een stapeltaart gaan maken. Aan de zijkant van de bovenste taart wil ik foto's plaatsen.
Ik wil een aantal foto's uit laten printen. Dan rond uitknippen en dan met marsepein een soort fotolijstje erom heen maken. De foto en het lijstje komt dan aan de zijkant van de bovenste taart. Dus rechtop.

Is dat mogelijk? En zo ja waar kan ik de foto's dan het beste op laten printen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

2

Re: Foto's op taart

Ik zou het laten printen op een frosty sheet

3

Toevallig heb ik dit vorige week gedaan

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=108380

Ik heb de foto op een plaatje van fondant met tylose geplakt, goed laten drogen. In het topic is ook weer een verwijzing naar andere taarten met zo'n voorbeeld!

Ik zou het ook op een frosty sheet printen!

4

Ja dat bedoel ik!!
Maar heb je echte foto's gebruikt of ook op frosty sheets laten printen?

Ik ga dus de foto's laten printen op frosty sheets, opplakken op fondant met tylose en dan een lijstje erom heen maken. Dan moet het goedkomen volgesn mij.

Zijn de sheets makkelijk te knippen/snijden?

5

Petra26 schreef:

Ja dat bedoel ik!!
Maar heb je echte foto's gebruikt of ook op frosty sheets laten printen?

Ik ga dus de foto's laten printen op frosty sheets, opplakken op fondant met tylose en dan een lijstje erom heen maken. Dan moet het goedkomen volgesn mij.

Zijn de sheets makkelijk te knippen/snijden?

In dit geval waren het echte foto's omdat het om een dummie gaat, maar ik heb zelf een foodprinter, dus heb dit ook wel gedaan met foto's op frosty sheets. Deze zijn overigens heel goed op maat te knippen! Indien je nog niemand hebt om te printen, wil ik dat ook wel voor je doen!