Onderwerp: [feedback] bruin, roze en wit en wavy top
hoi
deze voor twee collega's die afscheid nemen van onze afdeling wegens pensioen. raar idee dat we niet meer zullen samenwerken.
de baby (en de luiers) omdat we op de kraam werken... vanmiddag drinken we koffie op de afdeling en ik mocht voor de taart zorgen.
dit was er weer zo een, zo'n taart waarvan ik tijdens het maken mezelf maar blijf afvragen of ik dit echt leuk vind om te doen.
nu hij klaar is toch wel weer blij ermee ondanks de schoonheidsfouten
mijn eerste wavy. viel niet tegen maar ook niet mee, ik vond het wat eng om er het mes in te zetten en hij is een "beetje" scheef. het bekleden koste ook wat zweet en ach, kijk zelf maar...
maten 10-15-20 cm
de onderste gevuld met chocoladebotercreme en aardbeienvlaaivulling. de bovenste twee met mokka en advocaat.
whoops, hier zie je hoe scheef!!! ik vroeg feedback dus jullie mogen deze ook zien.
zomaar een grapje. de babybillen mogen ze thuis met hun partner opeten, deze zijn gevuld met chocoladebotercreme...
hier drie stuks van gemaakt omdat er nog een collega ons gaat verlaten, zij gaat elders werken
ik vind het leuk om jullie professionele reacties en feedback te krijgen... vanmiddag hoor ik het wel van de collega's