Onderwerp: Bisuit met mixen al vullen?
Hoi,
Heeft iemand al geprobeerd met bisquitmix om bijvoorbeeld er appel doorheen te doen en dan af te bakken?
Dus net als met normale cake zeg maar wat mogelijk is.
Bedankt voor je reactie!
Groet
Cake&Cup
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bisuit met mixen al vullen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Heeft iemand al geprobeerd met bisquitmix om bijvoorbeeld er appel doorheen te doen en dan af te bakken?
Dus net als met normale cake zeg maar wat mogelijk is.
Bedankt voor je reactie!
Groet
Cake&Cup
Biscuit is een heel luchtig beslag, bedoelt om te vullen. Als je er fruit doorheen roert, zakt het fruit naar de onderkant van de pan, ook kleingesneden. Dat heeft dus weinig zin. Bovendien zit er veel vocht in fruit, wat je biscuit nat maakt, is niet echt lekker.
had ik niet over nagedacht!
Super bedankt voor je berichtje terug, dan weet ik dat ik dit anders moet oplossen.
Ik heb me namelijk ingeschreven op het werk voor een appeltaart wedstrijd en dat hoeft niet per se de klassieke vorm te zijn; enige eis is dat er appel in zit. Hahahaha!
Waarom probeer je niet eens de appelvulling vaneh... van wie was hij ook alweer. Even zoeken.
Van Vlits is hij natuurlijk! Hier het topic:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=41299
Is echt overheerlijk!
En dan moet je eens zoeken bij Tom Poes, die heeft een taart in de vorm van een appel gemaakt en Jozien die heeft een taart van Karel APPEL gemaakt
Deze waren ook voor een appeltaartwedstrijd.
Klikjes staan onder de appels, ik heb ze maar vast even voor je opgezocht
je eerst linkje naar de taart van Tom Poes die werkt niet
Nu wel
Het recept van Vlits had ik al gevonden tussen de recepten die wilde ik ook gaan gebruiken! Van de week ff uitproberen
Bedankt voor de linkjes ik ga ze bekijken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bisuit met mixen al vullen?