1

Onderwerp: Nieuwe hobby?

Hoi!

Ik ben Heidi en helemaal nieuw hier. Ik kwam op deze site toen ik had bedacht dat ik voor mijn verjaardag een Cookie Monstertaart wil maken. Ik heb werkelijk geen idee hoe lang deze bevlieging blijft, maar tot nu toe vind ik het erg interessant. Ik kijk mijn ogen uit in de galerie, wat een mooie taarten maken jullie!! Zelf heb ik afgelopen weekend mijn eerste echte taart gemaakt, dus geen taart uit een pakje van één of ander bekend taartenbakmerk, maar met het recept van biscuitcake en botercreme van deze site. De versieringen moest ik improviseren, bij de supermarkt hebben ze niet heel veel keus, maar ik moet zeggen, voor een eerste probeertaart, vind ik 'm best geinig. Lekker was hij in ieder geval wel.  :D Ik zal proberen de foto zo snel mogelijk in de taartenparade te deponeren. Verder hoop ik hier veel te kunnen leren. Voorlopig weet ik nog niet echt waar ik het zoeken moet, er staat zoveel informatie op de site.  :o Maar mocht ik iets niet kunnen vinden, dan lezen jullie vast wel mijn vragen op het forum.  :s

Groetjes!!!

"Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil"
www.thecakeofdestiny.nl / www.tcod74.hyves.nl

2

Re: Nieuwe hobby?

Nieuwe hobby? Nieuwe hobby! Het is echt een leuke hobby, waar je echt heel veel waardering en bewondering voor je werk krijgt. En het is verslavend, vooral nu je dit forum al hebt gevonden! Dus... bakken en showen!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek