1

Onderwerp: Recept voor Moskovisch taart of Biscuit taart met FUNCAKE Mix.

Hallo iedereen !

Ik heb al meer dan 5 keren een taart proberen te bakken en alles mislukt. Ik heb allemaal gemaakt wat  precies  op de recept stond, de zelfde manier en in principe wordt een heel mooie taart, maar daarna ( afkoelen ) de taart zaakt helemaal in. Ik kan allen maar bijna huilen.
Gisteren een tip van mijn burvrouw gehaad. Met funcake mix ze zei dat mislukt bijna nooit.

Iemand heeft misschien een recept dat ik kan nog eens proberen??

Ik heb een recept van mijn burvrouw gekregen van Moskovisch taart en ook een van Biscuit gebak, maar ik zie niet op de recept staan wanneer moet ik de MIX gebruiken ??

Sorry, heeft iemand een stap-voor-stap van een recept voor mij ?

Mijn dochtje was afgelopen Zaterdag jarig ik had besteld een taart en wanneer ik was ophalen WAS EEN GROTE TELEURGESTELING. De taart was helemaal niet wat ik had besteld, helemaal slordig enz.

Ik wil volgende jaar een mooie taart voor mijn dochtje die nu pas  4 jaar is. Ik wil graag de taart zelf maken.

Dank IEDEREEN.

2

Re: Recept voor Moskovisch taart of Biscuit taart met FUNCAKE Mix.

De mix kan je bestellen bij de webshop (hier in de linkerkolom) en daar maak je dan je biscuit mee. Het recept staat op de verpakking. De gewone recepten die je hier op het forum of elders vindt zijn zelfmaak-recepten met bloem e.d. dus daar staat de mix dan idd niet bij.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

voor mijn biscuit gebruik ik altijd de mix van funcakes en tot nu toe zijn de biscuits er altijd perfect uit gekomen.

gewoon het recept op het pakje volgen!!!

ik gebruik voor de hoeveelheid het schema van het forum en dat klopt altijd precies!

N-Joy Cakes

4

bij de biscuit mix hoef je alleen maar water en eieren toe te voegen en te mixen, het recept staat op de verpakking. Als je dat goed volgt, komt het helemaal goed! Misschien is het handig om een oventhermometer te kopen, omdat je zegt dat je taart na het bakken inzakt, heeft hij misschien niet lang genoeg gebakken of op een verkeerde temperatuur.

Wat jammer dat de taart die je besteld had een teleurstelling was! Ik hoop dat je dat ook aan de bakker hebt verteld. Ik zou dat in ieder geval wel graag willen weten.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

Dank aan iedereen !

Ik heb aan de bakkerij niet zo veel gezegt want ik was in staat van shock.
Sorry voor mijn Nederlands, ik hoop dat jullie  kan  mij volgen. Of wat ik wil zeggen. Ik kom zelf ui Brazilië en ik woon hier ( in Oktober ) 9 jaar.
Ik heb verteeld aan de bakkerij die de taart niet klopt met wat op de besteel boek stoond. Op de foto boek.
Ze zei.... Volgens u mevrouw mogen niets er op staan !!!! En dan... Is mijn woord tegen van de mevrouw van de bakkerij. En ze heeft toen ik heb besteld NIETS OP GESCHREVEN, zelfs mijn naam en telefoon niet. Dus... ik had geen zin om in discurssie te gaan.
Maar ik bestel NOOOOOIT meer iets bij deze bakkerij.

De mix Fun cake ik heb nog niet besteld, ik wist helemaal niet dat op de verpakking had een recept.

Sorry voor een dome vraag... In Brazilië voor ons BISCUIT is koekje, soort kakje hier. Daar Biscuit we doen met koffie of zo iets.
Deze recept voor BISCUIT TAART.... is een taart ? Kan ik met deze recept een kindertaart maken ???? Sorry ik snap niets van.  :s

6

biscuit is ook een koekje, maar ook een ander woord voor een taartbodem, ook wel kapsel genoemd. Je maakt er een basis mee voor een kindertaart. Het is heel luchtig, en dus makkelijk door te snijden. De bedoeling is dat je hem vult, en bekleed met marsepein of fondant. Als je de FAQ leest (links in het menu) dan leer je er meer over.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

7

Hallo,

Precies wat ik was op zoeken. Ik wil de taart vulen en met fondant de decoratie doen. Ik ga eerste de bodem probeer.
En ik was ook op zoeken naar een luchtige taart. LEUKE !

Ik ben hier pas nieuwe. Vanaf gisteren avond denk ik. Ik heb nog niet de kans gehaad om de FAQ te lezen, maar dank voor de link en de uitleg .

Ik ga de mix bestelen en de taart bodem proberen te maken.
Ik zal jullie even weten als gaat lukken ! :Y