1

Onderwerp: Even voorstellen : Samantha

Hallo Fanatieke baksters,

Mijn naam is Samantha Haak - Molema en ik kom uit het zuidelijke brunssum.
27 jaar oud ben ik en sinds kort ( maandje ) ben ik ook fanatiek met het bakken en decoreren van cupcakes en taarten.
Cupcakes vooral, omdat ik me voorbereid op de babyshower die ik organiseer voor mijn , zwanger en aanstaande bruidje , beste vriendin.
Zo is het hele spektakel begonnen!!

Maar vanaf het eerste moment is het al meteen een verslaving....

Mijn man , sinds 4 jaar , Dennis en mijn vader zijn mijn meest gebruikte proefkonijntjes ;)
En ze vinden het allemaal lekker !!

Zelf mag ik de cupcakes met topping en taarten niet eten, doordat ik de ziekte van crohn heb en heel veel last krijg van mijn darmen door vettig eten.

Maar het maken en uitdelen is een superbezigheid.
Het is ook een goede afleiding voor me, aangezien we op 5 maart dit jaar ons dochtertje ( ik was 34 weken zwanger) verloren hebben...
Je voelt je toch leeg vanaf zo'n moment...

Maar ik moet zeggen, dit bakken brengt me veel vrolijkheid !!

Als ik jullie creaties zie, dan ben ik behoorlijk benieuwd of het mij OOIT lukken zal, maar we blijven vrolijk door oefenen!!

Groetjes Samantha

Liefs Samantha

2

Re: Even voorstellen : Samantha

Hoi Samantha,

Welkom op het forum :)  :)  Zoals je waarschijnlijk al vaker hebt gelezen, het is een serieuze verslaving, tijdens mijn vakantie was ik gewoon aan het afkicken :)  :)  Misschien een idee om een anonieme taartenholicsclub op te richten :lol:  :lol:

Gecondoleerd met het verlies van jullie kindje, taarten bakken is inderdaad een heerlijke (letterlijk en figuurlijk) afleiding. Veel plezier met het taarten bakken en op het forum.

Groetjes, Siep