1

Onderwerp: [FEEDBACK] Het draakje uit MjamTaart!

Wie heeft al hem niet gemaakt ;) ;)

Ik heb eigenlijk praktisch nul boetseer-ervaring. Op de workshop bij Wendy na.

Net de rest van de huisgenoten naar het zwembad gestuurd, zodat ik een uurtje kon kleien.
Met hier het resultaat.
Nog genoeg rafeltjes die ik zie.
En hoe voorkom ik dat ie zo achterover gaat leunen door zijn eigen gewicht?

http://94.100.114.116/1051750001-1051800000/1051777501-1051777600/1051777550_5_Yjpb.jpeg

Groetjes Karine

2

Re: [FEEDBACK] Het draakje uit MjamTaart!

Erg schattig!
Verder geen feedback: ben een echte beginneling! Hopelijk kan ik dit ook binnenkort!

O jee, is hij zo vreselijk dat verder niemand er wat over durft te zeggen?  :D

Groetjes Karine

4

Hoi!

'k Heb geen boetseer ervaring, dus echt feedback kan ik je niet geven. Ik vind 'em leuk!
Lekker blijven oefenen, dan gaat 't vanzelf (nog) beter!

Succes!

5

Leuk gedaan hoor! Misschien kun je het draakje heel rechtop tegen iets aanzetten en hem daar een tijdje laten drogen? heb je er ook een prikker in oid? Dat helpt vaak ook bij het recht op blijven.

Groetjes Tamara

Leven is het meervoud van lef! (loesje)

6

Hij is heel leuk :)  :)  :) Verder geen tips (en ik heb al wat boetseersels gemaakt :)  :) ), misschien zoals tamara zegt dat hij iets rechterop kon.

ja, er zit een prikker in. Hij zakt echt een beetje in, zeg maar.

Groetjes Karine

8

Heb je fondant of marsepein gebruikt. Mijn ervaring is dat fondant met een beetje tylose toch wat makkelijk hanteerbaar is. Boetseersel maken en stutten in de gewenste houding en tadaaaa het staat als een huis :)  :)  Marsepein heeft toch de neiging om sneller in te zakken met of zonder tylose :)  :)

Fondant idd, omdat het voor een dummie is voor school. Geen tylose erdoor gedaan eigenlijk. Maar ik geloof dat dat niet echt uitgemaakt zou hebben.

Groetjes Karine

10

Als je er een beetje tylose doorheen doet blijft het beter in de stand staan waarin je het zet en stut. Ik boetseer tegenwoordig echt niet meer zonder tylose :)  :)  :)

11

Ok, bedankt! Voor de volgende keer dus toch met tylose.

Groetjes Karine

12

Erg leuk! Mag ik vragen van Mjamtaart is? :o

13

Mjamtaart is een tijdschrift voor taartdecoratie je kan ze vinden in de webshop  :)

14

Hij is zó lief! En hij kijkt zelf ook zo verbaasd van "ben ik echt zo goed gelukt?" Yup! Ik vind 'm heel lief!

Groetjes Sas

15

Het is een schatje !!!

Groetjes, Conny

16

Nisa's Sas schreef:

Hij is zó lief! En hij kijkt zelf ook zo verbaasd van "ben ik echt zo goed gelukt?" Yup! Ik vind 'm heel lief!

Whahahaha, ik weet niet wie er meer verbaasd was dat ie zo gelukt was, het draakje of ik :)

Overigens zijn mijn grootste fans mijn kinderen. Christan kwam terug van zwemmen en riep: 'MAM!!!! Heb jij die gemaakt?'

En Janne zei, bij het maken van het vlaggelijntje op een dummie: 'O mama, jij maakt feest!'

Groetjes Karine