1

Onderwerp: geinspipikt: afzwemtaartje voor buurmeisje

http://i78.photobucket.com/albums/j99/elskebet/th_voorlisa.jpg klik voor groter plaatje

Dit bedankje kreeg ik omdat ze als verrassing van mij een bol-taartje voor haar a diploma kreeg.
Ik weet niet meer wie de inspiratiebron was maar heel erg bedankt. Het scheelde mij een lijfje boetseren. Dit was pas de 2e keer dat ik aan het boetseren sloeg.
Het taartje heb ik bekleed met mmf wat ik nog over had. Natuurlijk verzon ik pas de dag van tevoren dat een taartje leuk zou zijn, en tja dan kan je geen poedersuiker meer halen :o

Feedback is altijd welkom.
Ik denk toch wel dat het tijd word om een smoother aan te schaffen :Y

Dit was mijn 3e taartje, als het zo doorgaat met excuses in mijn omgeving voor een taartje, haal ik de 25 taarten vast sneller dan ik denk. ;) Ben in elk geval al druk bezig om die excuses te verzinnen :lol:

Als het mislukt, probeer je nog een keer, nog eens, steeds maar weer....
En in de tussentijd heeft niemand meer avondeten nodig:)

2

Re: geinspipikt: afzwemtaartje voor buurmeisje

hahaha..zo gaat dat met iets dat je leuk vind. Ik zat vandaag te kijken bij mijn dochters'zwemles en dacht..oh leuk..als ze d'r diploma krijgt een taartje maken...let op: ze zit in badje 2

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

3

Daarom zit ik ook te duimen dat mijn dochter opschiet met afzwemmen, weer een reden voor een taartje. :D
Ze zit pas in de diploma oefengroep, dus dat duurt nog wel half jaartje O-)

4

super leuk. geeft mij inspiratie als mijn dochter moet afzwemmen

5

Leuk dat jullie ook weer geïnspireerd zijn.
Voor een supersnel last minute taartje ben ik heel tevreden, dank jullie wel  voor jullie reacties