Onderwerp: Bridezilla in Cak Boss
Geweldig fragment van de Cake Boss met een echte bridezilla! Het lijkt in scene gezet, net als zo vaak in de show, maar dat mag de pret niet drukken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Bridezilla in Cak Boss
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldig fragment van de Cake Boss met een echte bridezilla! Het lijkt in scene gezet, net als zo vaak in de show, maar dat mag de pret niet drukken.
Ja!!
Ik heb haar gezien!
Wat een draak he?!
Ongelofelijk!
Die staat ergens hier al.
Wat een ........wijf!
Ik had die taart gewoon naar de bruiloft gebracht en in haar gezicht gegooid haha
Ik had hem ook al gezien op discovery
Heeft ie daarna nog een nieuwe gemaakt en gebracht?
omg wat een mens!
Geen idee, ik heb de aflevering niet gezien, ik kwam net bij toeval dit fragmentje tegen.
Misschien weet iemand anders het?? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dit afgelopen is...?
Ja, had het stukje ook al gezien bij CB.
Als ik Buddy was, had de bruid de taart zo gekregen zoals ze hem zelf heeft achter gelaten.
Hoe haalt ze het toch in haar hoofd om zomaar die bakkerij in te stappen en te doen wat ze gedaan heeft??!
Ik zou het niet durven, hoor!
Groetjes, Katja
Jip hij heeft haar een nieuwe gemaakt met veel kleuren.
Maarja buddy is ook een beetje een doetje haha
omg wat een mens!
Buddy heeft daarna nog telefonisch contact gehad met de moeder van de bruid en hoewel hij het eigenlijk in eerste instantie niet van plan was, heeft hij op aandringen van de moeder toch nog een taart gemaakt.
Ik had me poot stijf gehouden, no way ga ik nog een taart maken!
Groetjes, Katja
En terwijl ik antwoord geef, heeft Bianca dat inmiddels ook al gedaan!
Het is allemaal show, de 'bridezilla' heeft hieraan meegewerkt en achteraf veel kritiek gekregen. Die doet het geen tweede keer.
Pff show of niet... 1 dag voor het huwelijk je eigen bruidstaart mislukken... ik had het wel best gevonden... Bij mij kreeg ze haar eigen creativiteitsles terug
waar ik altijd in een deuk van lig; buuuuuudyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !!!!
die ene zus van buddy die dat altijd roept, geweldig !
en dan buddy alles PERFECT oplossen, hij werkt mee aan alle taarten, en altijd als een taart klaar is, komt de hele zaak kijken, het is zo lekker realistisch he ?
Ik vraag me ook altijd hoeveel er in scene wordt gezet. Hij heeft natuurlijk wel echt een goedlopende zaak en hij kan ook een heleboel. Ik denk dat die bruid dat uit zelf bescherming heeft geroepen, want dan komt ze er wat beter van af...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Bridezilla in Cak Boss