1

Onderwerp: biscuitmix/deeg gebruiken voor cc's?

Moet een berg cc's maken maar doe nu telkens cakebeslag of mix van de webshop (maar die vind ik best prijzig en is zo op) maar kan ik nu ook van biscuitmix/deeg gebruiken voor cc's?

Alvast bedankt

2

Re: biscuitmix/deeg gebruiken voor cc's?

ben ook wel benieuwd! lijkt mij dat je ze cc's dan wel echt moet vullen omdat het misschien anders droog wordt......

ik lees even mee!

N-Joy Cakes

3

Lijkt me niet lekker, te droog. Je kunt ook gewoon een cakemixje uit de supermarkt gebruiken

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

4

Dat kan inderdaad maar dan word het wél gortdroog zoals NiQ zegt, biscuitdeeg is uitgevonden om te vullen en word derhalve zonder boter of margarine bereid.

Maar cakebeslag kun je heel makkelijk zelf maken he, gelijke delen bloem, boter suiker en eieren en dan ben je ook goedkoper uit dan de mix geloof ik  :thumb:

Groetjes Melanie

5

o wordt dat echt zo droog???

nouja dan maar gewoon cakebeslag... en idd dat is makkelijk rekenen!

thanks

6

Ik heb ze idd. verschillende keren van biscuitmix gemaakt, bah bah echt niet lekker veel te droog, doe het dan ook nu niet meer :o

7

okee dan maar niet!

8

ik heb een opdracht voor een bruiloft, 55 cupcakes gemaakt van biscuitbeslag. Heb ze als proefje gevuld met jam en botercreme, het aanstaande bruidspaar vond het héérlijk! Zelf vond ik het een beetje lafjes, maar ja opdracht s opdracht....  :)

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

9

Hoi,
ik heb voor een offerte cupcakes gemaakt van bisquitmix en ik vond ze ontzettend lekker! Maak de bisquitmix volgens het normale recept en je vult de caisses dan met ongeveer 20 gram van de mix.
Let wel op dat ze maar ongeveer 10 minuten tot 15 minuten in de oven moeten net als normale cupcakes. Blijf er de eerste lading bij in de buurt.

Later als ze eruit komen en afgekoeld zijn kan je ze vullen met een vulling. Mjam! echte minitaartjes werden die van mij want ik had op de top een klein beetje botercreme en een marsepeinenlaagje erop gedaan.

Groetjes

Cake&Cup

to bake or not to bake --- that's the question!

10

de cupcakemix vind ik echt 100 x lekkerder als biscuitmix, voor cupcakes dan natuurlijk!
deze blijven echt ook dagenlang goed als je ze gewoon in een taartdoos bewaard.

11

esterale schreef:

o wordt dat echt zo droog???

nouja dan maar gewoon cakebeslag... en idd dat is makkelijk rekenen!

thanks

Droog? Mijn biscuit is echt niet droog hoor.
Ik gebruik het ook voor cc's, laagje botercreme er bovenop en dan het fondant erop plakken. Echt heerlijk!  :9

12

ik doe het ook met cake mix en dan die van homemade alleen water toevoegen en j ehebt ze ook in bosvruchtensmaak en choco super snel klaar en erg lekker :Y  en niet duur ;)