Onderwerp: Parade juli/augustus
Hier weer een paar taartjes gemaakt in mijn vakantieperiode...
Taartje voor een collega die jarig was. Ze werd (pas) 19 en had nog nooit een mooie taart gehad. Ze wilde roze, prinsessen en vlinders...
Jammer genoeg werd ik te enthousiast met het gezicht en die zag er daardoor uiteindelijk een tikkeltje vreemd uit, hahaha...Gelukkig vond ze hem enig!
Een taartje voor de juffen van de kids. Het waren er dan ook 2. Lijntjes proberen te doen met zo'n tube van Wilton. Ietwat slordig, heb maar gezegd dat dat hoorde bij Babette tekeningen...
Hula-girl taart voor een tropische BBQ op m'n werk. Gevuld met Kokos-ananastoetje van Mona, erg lekker!
Een taartje van een stuk overgebleven bisquit, gemaakt door m'n zoontje van 7.
Taart voor de dochter van een vriendin. Opdracht was blauw/wit, paard/dolfijn. Hmmm... Uiteindelijk dus wit en blauw gemengd tot "water" en een zwemmend paard en dolfijn erin. Beetje jammer dat manlief en oudste zoon vroegen: Waarom die paddestoeltjes erbij???
Dat zijn het paard zijn benen met ZWEMBANDJES!!!!
Gevuld met citroenkwark en aardbeimousse.
Een dooptaart. Ze stuurde een foto van een koets. Kun je dit??? Ik uiteraard, dat moet wel lukken!
Wat een ***klus!!!! Nooit meer!!!! (zeg ik nu...) Koets vol met scheurtjes en plooien...gelukkig goed weten te verbergen met accesoires, hahaha... Ze wilde enkel BC als vulling, stiekem wel een laagje jam eronder gedaan steeds....
Loodzwaar, maar uiteindelijk allemaal tevreden gelukkig!

dat was m'n man zijn briljante idee...ik dacht hoogglans wit, hij kwam aan met roze!! Geloofde hem in eerste instantie niet, maar zijn motivatie hierbij was "zo ben je er misschien vaker te vinden!!!"