Onderwerp: Hallo iedereen!!!

Hallo,

Vorige week een zaterdag had het mij zomaar te pakken.... het taartenvirus!

Inmiddels vijf taarten gebakken en ondervonden dat ik een nieuwe uitdaging heb gevonden.

Erg motiverend om hier op het forum te zien hoe mooi een taart kan worden maar ook demotiverend te zien dat die mooie taart van mij veel meer "hobbels" heeft en schever is dan alle broertjes en zusjes die hier te zien zijn.  :s

Ik heb voorlopig dus nog heel wat uit te vinden en te ondervinden...
Mijn einddoel is mijn eigen bruidstaart maken!

(Gelukkig heb ik daar nog even de tijd voor aangezien onze datum pas in oktober 2012 is.)

Ik wil in ieder geval iedereen alvast te bedanken voor de tips die ik al gebruikt heb en alvast voor de tips die ik nog ga gebruiken!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

2

Re: Hallo iedereen!!!

Welkom op dit superverslavende forum voor deze superverslavend hobby. Zo te horen heb je het meteen goed te pakken, 5 taarten in een week! Als je zo doorgaat heb je zeker genoeg oefening gehad voor je eigen bruidstaart over 2 jaar (wat lang van tevoren gepland trouwens, haha!)

Nou, nu nog even lezen hoe je je creaties kunt showen, dan kunnen wij je taarten zien!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

Hee welkom op het forum!

4

welkom hier.

hardstikke leuk dat je je eigen bruidstaart gaat maken. je hetb er zeker genoeg tijd voor om diverse technieken te leren.

heel veel plezier ermee