Onderwerp: marmeren cupcakes
Misschien een stomme vraag en ik heb geen idee of ik in het juiste onderwerp sta maar...hoe maak je marmeren cupcakes? (liefst met groen en chocola)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » marmeren cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Misschien een stomme vraag en ik heb geen idee of ik in het juiste onderwerp sta maar...hoe maak je marmeren cupcakes? (liefst met groen en chocola)
Bedoel je de vulling of de decoratie ??
twee spuitzakken, 1 met groengekleurd deeg en 1 met chocolade deeg en dan gezamelijk in een cupcakevormpje spuiten?
En hoe maak ik groengekleurd deeg? Maar hoe krijg ik dan de kleur in een spiraal door elkaar? Straks krijg je zo'n vieze kleur...omdat het gaat mengen ipv in een spiraal.
Ik bedoel het deeg dus.
je kunt het 1x beslag/deeg voor de chocolade CC
en 1 x beslag/deeg voor naturel/vanille CC en dan een paar druppels groene kleurstof eraan toevoegen op het einde van het mixen.
Ik zou er laagjes van maken, dus klein laagje van de choco, klein laagje groene, klein laagje choco enz.
Ik denk zelf niet dat het gaat mengen, maar ik heb het nog nooit uitgeprobeerd dus weet het ook niet zeker.
Ja dat is een idee alleen krijg je dan laagjes. Vind zo'n spiraal wel mooier
Hopelijk is er iemand met de gouden tip. En anders voer ik jouw idee uit, probeer ik het gewoon.
spiraal lijkt me moeilijk. Ik bedoelde het inderdaad op de manier die Zanoni schreef, dus de vanille mixen met wat groene kleurstof.
Eventueel kun je twee snoepzakken een beetje vullen met de mixen, 1 zak voor elke kleur. en dan tegelijk in een ronddraaiende beweging in het cupje spuiten?? (in elke hand dus 1 zak?)
succes!
Ik denk dat als je bijv. die laagjes doet (of rond inspuiten) en dan met een satéprikker nog eens lijnen in je deeg maakt je een heel eind komt hoor..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » marmeren cupcakes