1

Onderwerp: Heeft iemand dit al geprobeerd?? biscuitdeeg

Ik heb net een taart gebakken met de biscuitmix van souzie. Mooi taartje en best wel lekker. Ik moet zeggen dat het doehetzelf biscuitdeeg toch lekkerder vind.

Maar wat me te binnen schiet:

Bij de mix is alles in een kom doen en mixen maar!

Als ik dit doe met de doehetzelf recept gaat het dan ook lukken??

Wie heeft het al een gedaan???

vrolijke groetjes,

life is uncertain, eat dessert first!

2

Re: Heeft iemand dit al geprobeerd?? biscuitdeeg

euhm... ik denk niet dat je dan alles bij elkaar kunt gieten en dan mixen maar. Als je kijkt naar het recept, dan kun je zien dat het juist heel belangrijk is dat je eerst lucht in de eieren/suiker klopt en dat je de bloem en maizena er heeeeel voorzichtig doorheen moet spatelen. Als je meteen de bloem bij de ongeklopte eieren gooit, dan krijg je er nooit genoeg lucht in.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Re: Heeft iemand dit al geprobeerd?? biscuitdeeg

Bij het kant en klare recept van de webshop kan je gewoon alles in 1 keer in de kom gooien en mixen maar! Heerlijke luchtige biscuits komen daar uit!

Mijn vader is bakker, heb hem ook even gevraagd. Maar volgens hem moet je, als je geen mix gebruikt, inderdaad eerst de eieren/suiker opkloppen en dit voorzichtig door het beslag spatelen...

Al met al... ik kan niet zonder de mix... is nog nooit mislukt en smaakt heeeerlijk!

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl