1

Onderwerp: Altijd al eens willen maken..

en nu was het zo ver; ik heb de wondermold gebruikt! Het bekleden viel me tegen, ik had verwacht dat de vorm juist makkelijk te bekleden zou zijn maar het viel me vies tegen. Niet uitbundig versierd, ik heb wat randjes met suiker op zowel het bovenstukje als onderrok gedaan, maar dat zie je niet zo goed op de foto's

http://94.100.124.143/1050150001-1050200000/1050191901-1050192000/1050191955_6_2F-u.jpeg

feedback en bekleedtips welkom!

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

2

Re: Altijd al eens willen maken..

Mooi gedaan. Dat staat bij mij ook nog op mijn lijstje om te maken.

3

kleine tip: je had de rok wat kunnen plooien, dat staat wat minder strak en lijkt me ook handiger..
Verder leuk om eens een witte barbietaart (heb stiekum een beetje een hekel aan veel roze..) te zien  :D

4

thanks beiden!

Dat plooien was ook eigenlijk de bedoeling maar lukte me dus niet :O misschien heb ik er gewoon te weinig tijd voor genomen maar het was echt een drama. Misschien dat er wel op youtube bekleed filmpjes staan die me een volgende keer kunnen helpen :O

ik vind wit echt leuk trouwens, die suiker staat in het echie heel leuk erop, volgens mij kan je dan echt zo'n winterwonderland barbie maken, gaaf voor in de winter :D

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

5

Wat goed bedacht met de randjes suiker, ik vind het echt prachtig !

Groetjes, Conny

6

Hee, die taart heb ik vandaag al op een ander forum gezien  ;)

Leuk gedaan hoor!