1 Laatst bewerkt door Marnieflor (08-08-2010 19:13)

Onderwerp: Mijn eerste taartje

Valt nog niet mee om zo´n taartje strak te bekleden! Volgende keer iets netter de bc afstrijken! Taartje gevuld met 2 lagen aarbeien bc. Eindelijk is de bc ook goed gelukt, die 10 minuten mixen doen wonderen...Op naar de volgende taart, het werkt echt zwaar verslavend.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3XBRV4MP.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X3O8K33K.jpg

Bedankt voor het kijken en tips zijn van harte welkom  :Y

Re: Mijn eerste taartje

:thumb: Leuk hoor voor een eerste taartje.

Ik ben zelf ook nog maar beginnner, maar voor zover ik heb begrepen kun je 'm strakker krijgen door na het afsmeren de taart even (20 minuutjes ofzo) in de koelkast te zetten en daarna met een heet mes erlangs gaan, daarna bekleden.

Maar hij is al een stuk strakker dan mijn 1e taartje hoor!  ;)

Veel plezier met je nieuwe verslaving  :9

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

3

Erg leuk geworden.

4 Laatst bewerkt door Marnieflor (08-08-2010 18:35)

Kaasvrouwtje schreef:

:thumb: Leuk hoor voor een eerste taartje.

Ik ben zelf ook nog maar beginnner, maar voor zover ik heb begrepen kun je 'm strakker krijgen door na het afsmeren de taart even (20 minuutjes ofzo) in de koelkast te zetten en daarna met een heet mes erlangs gaan, daarna bekleden.

Maar hij is al een stuk strakker dan mijn 1e taartje hoor!  ;)

Veel plezier met je nieuwe verslaving  :9

Dat hete mes ben ik even vergeten, ik had hem wel in koelkast gezet, bedankt voor de tip!

5

Hij is leuk!! Blijven oefenen  :Y  En veel hier op het forum veel tips enzo lezen dan gaat het alleen maar beter

Dit is helemaal geen slecht taartje voor de eerste keer! Ik hoop dat hij ook net zo lekker smaakte als hij er uit ziet!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

Bommeltje schreef:

Hij is leuk!! Blijven oefenen  :Y  En veel hier op het forum veel tips enzo lezen dan gaat het alleen maar beter

Dit is helemaal geen slecht taartje voor de eerste keer! Ik hoop dat hij ook net zo lekker smaakte als hij er uit ziet!

Hij smaakte inderdaad prima! En ik ben niet alleen verslaafd geraakt aan het maken van taartjes maar ook aan dit forum en deze site!  :)

7

Zit er idd goed uit voor een eerste taart!!! Mijn tip zou ook zijn van het hete mes, dat scheelt enorm!

8

Ik vind hem leuk!

Groetjes Gerien