1

Onderwerp: Heeft Patidess smaakje invloed op afsmeer botercreme?

Hallo,

ik maak de merengue botercreme en die gebruik ik voor vullen en afsmeren, echt erg lekker!
maar als ik hier nu een Patidess smaakje door heen meng heeft dit dan nog invloed op het afsmeren? gaat de marsepein/fondant daar van smelten? of is dat echt alleen van water?

ik heb gezocht op eerdere topics maar ik kan het niet terugvinden.

dank alvast voor jullie hulp!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

2

Re: Heeft Patidess smaakje invloed op afsmeer botercreme?

Tot zover heb ik er geen problemen mee gehad, en ik heb het zover bij elke taart (3 stuks haha) gedaan! :P

3

Nee dat geeft geen verschil!

4

dank jullie wel, dan ga ik dat zeker doen, nog lekkerder  :9

www.label6.nl

5

Smaakjes met stukjes erin, zoals bijv. amaretto, zijn uiteraard niet geschikt voor het afsmeren. (Ik dacht: ik noem het voor alle zekerheid maar even op  ;) !)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

6

e.b.m. schreef:

Smaakjes met stukjes erin, zoals bijv. amaretto, zijn uiteraard niet geschikt voor het afsmeren. (Ik dacht: ik noem het voor alle zekerheid maar even op  ;) !)

Sorry je hebt gelijk idd zijn er patidess smaakjes waar stukjes in zitten zoals bijv. de praline, die kun je niet gebruiken om af te smeren. Stom dat ik daar niet aan gedacht heb!

7

Met de meeste smaakjes kan wel gewoon afgesmeerd worden, dus zo gek is het niet, dat je daar niet aan dacht, hoor. Maar samen komen we er wel  ;) . Daar is een forum tenslotte voor.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

8

haha, ja dat is een goede tip! ik heb inderdaad tot nu toe alleen smaakjes zonder stukjes en ik heb dit gisteren gebruikt en het is helemaal goed gegaan! :thumb:

www.label6.nl