Onderwerp: partidess ???
Hallo,
Zie dat zo vaak voorbij komen wat is het en wat kan ik ermee, heb begrepen dat het door de botercreme kan maar wat nog meer ?
alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » partidess ???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Zie dat zo vaak voorbij komen wat is het en wat kan ik ermee, heb begrepen dat het door de botercreme kan maar wat nog meer ?
alvast bedankt
Kijk hier eens op:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … Path=2_161
als je dan op een smaakje klikt dan zie je een uitgebreide omschrijving
Hoi Zanoni,
dank je wel voor je reactie, daar had ik zelf ook al gekeken maar ik denk dat ik mijn vraag fout heb gesteld zal eens kijken hoe ik dat moet formuleren, en anders even vragen of een van de motjes { of hoe noemen ze die } de vraag wel kan halen.
je kunt je bericht bewerken door op 'bewerken' te klikken rechtsonderin je bericht
ik snap overigens je vraag dan ook niet
het kan door van alles, de botercreme door de mix voor het kapsel of cupcakes, ik heb het pas bij kwark gedaan met een beetje klopfix ook erg lekker, kan met mascarpone of als je gewone roomijs haalt ff beetje zacht laten worden even kloppen met patidess en weer in de vriezer en zo kan je nog veel meer bedenken.
Je kan gewoon 1 smaakje aanschaffen en proberen of je het wat vind, ik vind de champagne en de mojito geweldig....
Ja ik heb het denk ik inmiddels begrepen, had de zoekfunctie gebruikt maar vond 1 topic, effe gegoogeld en daar kwam toch DLT en vond ik een topic erover van langer geleden,
vraag is beantwoord sorry voor het openen, moet het gewoon gaan proberen.
Nu we het zo over patidess hebben...
Ik heb een keer gelezen dat het maar een maand houdbaar is. Klopt dat?
En is dat ongeopend, of een geopend?
Ik heb namelijk een keer een hele voorraad besteld, zovan: dan kan ik ff vooruit. Maar als je het maar een maand kan bewaren...
Of zou ik het dan meteen als ik het binnenkrijg in moeten vriezen, en elke keer als ik wat nodig heb iets eruit moeten halen, en de rest weer invriezen?
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Alvast bedankt!
nee hoor, het is veel langer als een maand houdbaar!
als je het binnen krijgt is het volgens mij nog zo'n 6 tot 9 maanden goed. geopend of ongeopend, gewoon in een keukenkastje bewaren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » partidess ???