1

Onderwerp: Hoe gebruik ik mijn clikstix ?

Ik doe echt iets niet goed denk ik, maar mijn Clikstix Alphabet Lower Case en ik, zijn absoluut geen vriendjes van elkaar.  :nooo Ik heb vandaag echt 10 keer geprobeerd om de c uit te steken, maar het lukt gewoon niet. Ik heb goed de Clikstix in de marsepein gedrukt, aan de zijkanten, daarna in het midden om het los te maken, maar de bogen van de c gaan gewoon niet mee. Van de 10 pogingen, is er geen 1 gelukt. Daar werd ik behoorlijk .... :mad: van.
Wie heeft de gouden tip, anders gooi ik hem het raam uit.

Groetjes Alex

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

2

Re: Hoe gebruik ik mijn clikstix ?

Zoekfunctie -> http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126006680

Niet meteen weggooien dus  ;)

3

Gelukkig, dacht al dat het aan mij lag. bedankt voor de link, ik ga het binnenkort nog eens proberen.

[move]--> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

probeer eens met fondant te werken met tylos. Dun uitrollen, even laten opdrogen en hoppa, ze wippen er zo uit!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

6

Daar heb ik dus ook al hele gevechten mee gehad...denk dat ik toch maar is fondant moet halen om dat soort dingen mee te doen.
Nu heb ik de afbeelding in marcepein gedrukt en voorzichtig met een mesje uitgesneden. :s

7

Die kan je er ook met een naald uit'prikken'.... geeft geen 'beschadigingen' aan je marsepein/fondant......

Zoiets bedoel ik dan vooral....
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=475

8

Ik leg altijd een stukje huishoudfolie over de marsepein / fondant heen. Dan druk ik het lettertje erin en dan haal je 'm gemakkelijk van het folie af!  :Y

Groetjes, Wendy

9

wen_dy schreef:

Ik leg altijd een stukje huishoudfolie over de marsepein / fondant heen. Dan druk ik het lettertje erin en dan haal je 'm gemakkelijk van het folie af!  :Y

Kijk dit ga ik eens proberen bedankt voor de tip  :Y

10

Ik vind het met huishoudfolie niet mooi worden.

Fondant met tylose of gumpaste, dan vliegen ze eruit.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

11

Bedankt voor al jullie tips, ik ga ze allemaal een keertje uitproberen om te kijken wat voor mij het beste werkt. Ik begin weer wat hoop te krijgen  :)

Groetjes Alex

ik rol heel dun uit ( gebruik zelden tylose want vind de smaak zo vies ) even laten drogen. kwartiertje ofzo en dan druk je ze er zo uit. ik ben dol op mn clicksticks :D