1

Onderwerp: champgane smaak

Ik heb net champagne smaak gekocht voor door de botercreme maar vind het niet echt naar champagne smaken. Iemand nog tips of ideeen?

Kan ook opnieuw beginnen en dan maar gewoon vanille smaak maken, weet niet of dit echt lekker gaat worden.

2

Re: champgane smaak

Welk merk heb je gekocht? Ik heb ook champagnesmaak van het merk Lorann, bij de taartenfee gekocht. Deze werk zeer goed in botercreme.

3

Ik heb deze ook maar als ik het in mijn botercreme gebruikte vond ik hem naar bubblegum smaken  :/  Misschien te veel gebruikt (had het in kleine beetjes gedaan maar met weinig vond ik het naar niets smaken dus maar wat meer druppeltjes en dan... bubblegum!)?

Belgische webshop taartdecoratie en bakkerij grondstoffen - www.prettysweets.be

4

smaakstof champagne smaakt in de verste verte niet naar champagne, net als dat bananenschuimpjes niet naar banaan smaken en sinaasappellimonade eigenlijk helemaal niet naar echte sinaasappels smaakt (die goedkope dan  :+  )

het is een 'nep' smaak, waarbij onze hersenen "Banaan" roepen als we zo'n schuimpje in onze mond steken, omdat er banaan opstaat  :Y

Voor een meer champagne smaak zou je het water in de botercreme kunnen vervangen door champagne  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Of probeer deze eens

http://www.deleukstetaarten.nl/recept/3 … r%C3%A8me/

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Het was niet om iets te vullen maar om ene toef te maken. Heb later nog cc's gemaakt met prosecco en dat leek er al meer op.