1

Onderwerp: Veertje Plunger Cutters

Wie kan mij helpen?!

Op 1 of andere manier mis ik 3 van de vier veertjes van een setje Daisy Plunger Cutters...(http://www.deleukstetaartenshop.nl/product_info.php?cPath=35_43&products_id=706)  Ik baal hier natuurlijk enorm van, en het is me te duur om 'even'  een nieuw setje te bestellen.

Weten jullie ook of die veertjes ergens los te verkrijgen zijn? Of hebben jullie misschien een andere oplossing?

Ik hoop het!

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

2

Re: Veertje Plunger Cutters

Volgens mij zitten niet in alle plungers veertjes...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Dat klopt, maar in die serie wel. Deze serie heeft geen veertjes:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=771

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Veertjes uit oude balpennen? Ik noem maar wat.. of veertjes uit plungers halen die je op dat moment niet gebruikt. Wel een beetje omslachtig ja.

5

Nel schreef:

of veertjes uit plungers halen die je op dat moment niet gebruikt. Wel een beetje omslachtig ja.

Volgens mij is elk veertje net even anders(breder/smaller), dus denk niet dat dit gaat werken. Ik leg na het afwassen altijd alles van 1 plunger bij elkaar, omdat het anders echt niet past.

Ik heb helaas ook eens een plunger uitgeleend en zonder veertje weer terug gekregen....ik balen. Toen heeft mijn man idd een veertje van een balpen verbouwd om hem passend te maken. Werkt dus wel....

Succes met proberen.

6

Veertjes van grotere plunger gebruiken werkt wel. Ben het veertje van de een na kleinste daisy plunger ook kwijt. Heb hier het veertje van de grootste daisy ingezet omdat ik deze minder vaak gebruik. Werkt prima  :thumb:

7

de daisy is dat het bloemetje dat op een klavertje lijkt.
Die zijn bij mij en mn vriendin allemaal stuk.
Toeval of fabrikage foutje misschien?