51

Re: Vlinders in mijn buik

Joos23 schreef:
Katy schreef:

Madhuri ik ga kijken of je ook weer richting Emmen kunt komen voor je vlinders !

gr. Katy

Kijk, Emmen is een stuk dichterbij dan Almere of Rosmalen, ik hou me aanbevolen als Madhuri voor de vlinders komt!

Ja hoor ze komt, ik heb al een topic geopend bij workshops !! :Y

52

En dit allemaal te danken aan Marjolein van Zoete Kunst :Y  :thumb:

53

Prachtig!!

Het vlinders leren maken staat net als rozen etc. maken op mijn workshop-verlanglijst en gelukkig woon ik vlakbij Almere. Maar... mijn eerste workshop wordt een "kussen met tiara" in oktober in Deventer (en dat is niet echt in buurt).  :D

~ Never waste a good crisis... ~

54

Erg mooi marjolein! hij is echt leuk geworden.
Hoe vonden ze de taart, vast heel mooi kan niet anders

Ik wil nog steeds graag de workshop doen!

55

en--joyce schreef:

De bruid vond hem gelukkig heel mooi. Met haar had ik afgesproken dat ik een witte taart zou maken met ouwel vlinders. Een paar dagen na ons gesprek ontdekte ik deze vlinders welke ik vele malen mooier vond. De bruid was echter in Dubai. In overleg met haar ouders ( die telefonisch toestemming gevraagd hebben aan de bruid) hebben we besloten de taart te veranderen met deze vlinders. Was dus best spannend of de bruid het mooi zou vinden.
Gelukkig was zij dus ook blij met de verandering.

Zoete groetjes, Marjolein

56

en--joyce schreef:

De bruid vond hem gelukkig heel mooi. Met haar had ik afgesproken dat ik een witte taart zou maken met ouwel vlinders. Een paar dagen na ons gesprek ontdekte ik deze vlinders welke ik vele malen mooier vond. De bruid was echter in Dubai. In overleg met haar ouders ( die telefonisch toestemming gevraagd hebben aan de bruid) hebben we besloten de taart te veranderen met deze vlinders. Was dus best spannend of de bruid het mooi zou vinden.
Gelukkig was zij dus ook blij met de verandering.

Zoete groetjes, Marjolein