1

Onderwerp: taart voor morgen, m'n eigen familie reunie, en alles gaat fout !

30 cm taart is laag gebleven (nu gevuld nog geen 10 cm)
25 cm taartje erop is wel goed gelukt... de 2E KEER !!
kusseneffect heb ik verprutst...

en hij moest zijn voor 40 personen.. volgens de tabellen hier zou ik uit 30 +25 =41 stukjes kunnen halen..
maar dat is echt niet genoeg !! ... dus morgen ook maar even cupcakes erbij bakken !!!

alsof ik het niet druk genoeg heb al !

Zo Dát lucht even op hahaha  :lol:

Yummie

2

Re: taart voor morgen, m'n eigen familie reunie, en alles gaat fout !

Rustig aan! nog geen 10cm is toch niet te laag. Ik vind het een prima hoogte. tweede is nu goed, geen kusseneffect... jammer dan.

40 personen, 41 stukjes, is toch prima! Je zult zien dat je nog overhoudt. Kleine stukjes zijn echt meer dan genoeg, anders laten mensen het staan, en waarschijnlijk zijn er ook wel mensen bij die helemaal niet willen.

Gewoon één ding tegelijk doen. CC's zou ik alleen doen als je taart echt af is, en je tijd over hebt.

Heel veel plezier morgen!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

Joh, idd ... mensen eten vaak maar kleine stukjes van zo'n taart. Ze zijn best machtig, wij houden altijd een heel stuk over en zijn er de dag erna nog heel wat collega's van mijn vader blij te maken.

Groetjes Karine

4

Het lijkt misschien niet zo'n grote taart, maar als hij hoog is, en 10 cm is toch prima, dan snij je idd maar kleine plakjes. Maak je dus geen zorgen en geniet van je hobby en de complimenten die je morgen krijgt!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek