1 Laatst bewerkt door wilmaklom (09-08-2010 13:27)

Onderwerp: Rolling Pin gebroken

Hoi Dames,

Heb zojuist me rolling pin gesloopt  :o  :o  :o , had die gele met sillicone van Wilton, en er is net een handvat afgebroken en ik zie dat ie op het moment niet in de shop  :grr:  is maar wil gelijk een nieuwe omdat we niet zonder kunnen. :nooo
Wat is vergelijkbaar en werkt net zo lekker?

http://i38.tinypic.com/dfx2y9.jpg

2

Re: Rolling Pin gebroken

Ik heb dat ook gehad.... :( Schrok me rot...
Schijnt een bekend probleem te zijn!
Ik heb zonder problemen een nieuwe gekregen vanuit de webshop en gelukkig is die nog steeds heel!
Ik denk dat je ervan uit kan gaan dat je zonder kosten wel een nieuwe krijgt :Y!

Maar ja, daar ben jij nu niet mee geholpen...
Ik vind trouwens dat je met de kapotte roller toch nog best redelijk kan uitrollen (er stak bij mij nog een klein stukje metalen pin uit), je moet alleen flink wat 'roller-bij-elkaar hou-armen naar elkaar toe-duw-kracht' gebruiken...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ik weet dat ze een soortgelijke ook bij de TEGEL verkopen (kookwinkel in Beverwijk). Dat is alleen een beetje uit de buurt voor jou. Ik zie wel dat ellens creative cakes hem op voorraad heeft.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

titelfix, alleen spoedje is niet handig voor de zoekfunctie

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

dan ga ik maar ff mailen naar de hebshop, en heb nu alleen a.s. vrijdag een taartje en doe die gewoon met deze proberen of anders leen ik hem ff van een vriendin dat komt wel goed  ;)
thanks voor de info