Onderwerp: Mijn eerste taart!
Hij is vrij ernstig mismaakt aan de achterkant.... Het ging scheuren toen ik de marsepijn strak aan het maken was

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is vrij ernstig mismaakt aan de achterkant.... Het ging scheuren toen ik de marsepijn strak aan het maken was

Leuke en vrolijke taart! Mooie bumba ook 
gewoon doorgaan, dan gaat het snel beter. En het is toch een leuke taart?
ik neem aan dat lucas hem erg mooi vond?
Wow, wat is je bumba goed gelukt!
En die achterkant, blijven oefenen, het komt vanzelf 
Ik heb in het begin een bakpan aangeschaft, deze heeft geen rand zoals een springvorm wel heeft. Deze bakpan ben ik gaan bekleden. Kon ik telkens hetzelfde stuk marsepein gebruiken... Dus is het niet zo duur en kun je goed oefenen!
Blanda werkt ook goed, maar die is bol haha
Mooie taart en mooi boetseersel, voor de eerste taart vind ik het echt super!! En ja scheuren...gebeurde bij mij ook, nog steeds wel eens kleine scheurtjes 
Hij is heel leuk geworden.
Die scheurtjes laat je gewoon niet zien aan het bezoek, ze zullen je taart geweldig vinden.
Wow, wat is je bumba goed gelukt!
En die achterkant, blijven oefenen, het komt vanzelf
Ik heb in het begin een bakpan aangeschaft, deze heeft geen rand zoals een springvorm wel heeft. Deze bakpan ben ik gaan bekleden. Kon ik telkens hetzelfde stuk marsepein gebruiken... Dus is het niet zo duur en kun je goed oefenen!
Blanda werkt ook goed, maar die is bol haha
Das een goede tip! Heb een hoop over namelijk... Zal een proberen van de week!
Bedankt voor de bemoedigende reacties 
Mooie taart hoor!!! Inderdaad, gewoon blijven oefenen. Tip, het scheurtje had je bijvoorbeeld weg kunnen werken door een border te maken aan de bovenkant en dan als een soort gordijntje over de scheur draperen

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taart!